۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85559877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ هزار نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه دی بهره‌مندند

اراک - ایرنا - مدیر بیمه دی در استان مرکزی گفت: ۸۵ هزار نفر در این استان تز خدمات بیمه دی بهره‌مندند که بیشترین خدمات در حوزه درمان با حدود ۴۵ هزار نفر،مربوط به جامعه بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان است.

به گزارش ایرنا، محسن جعفری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: بیمه درمانی بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان برای هفتمین سال متوالی تمدید شده است و این مهم افتخار بزرگی است.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۰ مرکز طرف قرارداد با بیمه دی در کشور وجود دارد که ۳۰۰ مرکز آن در استان مرکزی است.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی ادامه داد: خدمات این بیمه در تمام‌ بیمارستان‌های خصوصی و مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان، ۶۰ داروخانه، ۲۵ آزمایشگاه و تعدادی از مراکز مختلف فیزیوتراپی ارایه می‌شود.

جعفری عنوان کرد: حدود ۱۷۰ پزشک در استان مرکزی نیز با بیمه دی قرارداد دارند.

وی یادآور شد: درآمد بیمه دی کشور سال گذشته به ۱۸۰ هزار میلیارد ریال رسید که سهم استان مرکزی از این رقم به هشت هزار میلیارد ریال رسید.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی اضافه کرد: هدفگذاری درآمد امسال این بیمه در استان ۱۱ هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۴۷ درصد آن محقق شده است.

جعفری گفت: بیمه دی استان مرکزی رتبه دوم ارائه خدمات به بیمه‌گذاران را برای دومین سال متوالی در کشور کسب کرده است.

وی تصریح کرد: این بیمه همواره تلاش دارد تا محصولات جدیدی را به جامعه ارائه می‌کند.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی ادامه داد: برای نخستین‌بار بیمه‌های زندگی به بازار بورس و سرمایه‌گذاری وصل شده و صندوقی در نظر گرفته شده که مردم بتوانند از طریق آن هم طلا خریداری کنند و هم از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

جعفری عنوان کرد: سامانه دیدار توسط بیمه دی راه‌اندازی شده که نقش موثری در کاهش مراجعه حضوری مردم به دفاتر دارد و این سامانه قابلیت‌های مختلفی در پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران دارد.

وی گفت: میانگین زمان پرداخت هزینه‌های مستقیم این بیمه در استان مرکزی ۱۰ روز است و پرداخت غیرمستقیم نیز تا اول خردادماه تسویه شده است.

مدیر بیمه دی در استان مرکزی افزود: این بیمه در حوزه پرداخت، رتبه اول بخش درمان را در استان داراست.

۳۰ دفتر نمایندگی بیمه دی در سطح استان مرکزی فعال است و همه آنها مجهز به میز خدمت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha