دختر ووشوکار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات جهانی مالزی را بدست آورد

کرمانشاه- ایرنا- دیانا رحیمی ووشوکار جوان کرمانشاهی که از او به عنوان پدیده جدید جهان در این رشته یاد می‌شود توانست جواز حضور در مسابقات جهانی جوانان در کشور مالزی را بدست آورد.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه روز سه شنبه با تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار جوان کرمانشاهی به عنوان یکی از چهار عضو اصلی تیم ملی ایران در رده جوانان به مسابقات جهانی در کشور مالزی اعزام می شود.

اشکان دلفانی اضافه کرد: رحیمی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم در این دوره از مسابقات که شهریور ماه امسال در شهر بروئنی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه یادآور شد: دیانا رحیمی در سال ۱۴۰۲ به مقام قهرمانی آسیا و در سال ۱۴۰۱ نیز به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند و به همین دلیل از سوی فدراسیون جهانی ووشو به عنوان پدیده نوظهور ووشو جهان معرفی شده است.

دختر ووشو کار کرمانشاهی جواز حضور در مسابقات جهانی مالزی را بدست آورد

دلفانی افزود: وی هم اکنون در نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابت های جهانی مالزی که در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است حضور دارد که تا پیش از آغاز این رقابت ها در دو مرحله دیگر نیز حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دیانا رحیمی در فرودین ماه امسال نیز در نظر سنجی پایگاه خبری جام ورزش از سوی مخاطبان به عنوان یکی از برترین ورزشکاران استان کرمانشاه معرفی شد اضافه کرد: وی هم اکنون یکی از مهمترین گزینه های کسب مدال طلای رقابت های جهانی مالزی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، این ووشوکار دختر کرمانشاهی متولد سال ۱۳۸۶ است.

هم اینک بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ووشوکار بیمه شده در استان کرمانشاه در این رشته در حال فعالیت هستند که بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از انها را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha