قرعه‌کشی لیگ هندبال ساحلی با حضور نماینده مازندران

ساری- ایرنا- نخستین دوره رقابت‌های لیگ هندبال ساحلی ایران با حضور ۱۰ تیم از جمله نماینده مازندران از نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی نخستین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشورمان در سالن نشست‌های فدراسیون هندبال برگزار شد تا مسئولان ۱۰ تیم حاضر در این دوره از مسابقات ضمن شناختن رقبای خود در مرحله نخست که از نیمه دوم مردادماه قرار است آغاز شود، خود را برای نخستین لیگ باشگاهی ساحلی ایران مهیا کنند.

در این نشست که برای تعیین تکلیف قرعه‌کشی نخستین مرحله لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران توسط کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تدارک دیده شده بود، نماینده‌های ۱۰ تیم حاضر در این رویداد یعنی باشگاه شهرداری بندرانزلی، مازندران، نیروی زمینی شهرری، دولت آباد اصفهان، باشگاه X (ایکس)، شهرداری بندرعباس، گردشگری فرزاد کیش، آراتایل اصفهان، کالنگ هرمزگان و فجرشهید شعبانی کنگان گردهم جمع شدند تا با مدیریت کمیته مسابقات فدراسیون هندبال ضمن اینکه قرعه خود را در هفته نخست و اولین فصل از لیگ هندبال ساحلی مردان مقابل رقبای رودرروی خود بدانند، قدم اول را برای راه‌اندازی لیگی پرقدرت محکم بردارند تا نه تنها در ایران بلکه در قاره آسیا و دنیای هندبال حرف برای گفتن بسیار داشته باشد.

در این قرعه‌کشی که ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر هندبال ساحلی مردان به دو گروه ۵ تیمی شمال و جنوب تقسیم بندی شد، در گروه شمال به ترتیب تیم‌های شهرداری بندرانزلی، مازندران، نیروی زمینی شهرری، دولت آباد اصفهان و تیم ایکس (X) قرار گرفتند.

در گروه جنوب نیز به ترتیب تیم‌های شهرداری بندرعباس، گردشگری فرزاد کیش، آراتایل اصفهان، کالنگ هرمزگان و فجر شهید شعبانی کنگان با یکدیگر هم گروه شدند.

طبق اعلام سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون هندبال آغاز لیگ هندبال ساحلی مردان از نیمه دوم مرداد ماه جاری خواهد بود.

قرعه‌کشی لیگ هندبال ساحلی با حضور نماینده مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha