۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85560533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدا در کرانه باختری طی ساعات گذشته به ۱۳ نفر رسید

تهران- ایرنا- در پی حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف کرانه باختری طی ساعات گذشته ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روسیا الیوم، نظامیان اشغالگر در حمله هوایی به دو خودرو در محله شرقی شهر جنین، پنج جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

«وسام بکر» رئیس بیمارستان جنین در این باره به خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» گفت: پیکرهای پنج شهید از اهالی محله شرقی جنین، پس از جلوگیری رژیم صهیونیستی از رسیدن خودروهای آمبولانس به محل دو حمله مذکور به بیمارستان انتقال داده شدند.

بکر تاکید کرد: پیکرهای دو تن از شهدا، قابل شناسایی نبود و در این حمله ۶ فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

در جنایت دیگر نظامیان اشغالگر در روستای «کفر قود» در غرب شهر جنین، دو فلسطینی شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.

در غرب «بیت لحم» نیز یک جوان فلسطینی بر اثر شلیک نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

منابع امنیتی در این باره اعلام کردند: یک جوان فلسطینی در نزدیکی معبر تونل ها در شمال غرب بیت جالا در غرب شهر بیت لحم به شهادت رسید.

در طوباس نیز شب گذشته سه جوان از اهالی روستای عقابا در شمال این شهر و همچنین یک کودک از اهالی شهر طوباس شهید و هفت تن دیگر زخمی شدند.

با شهادت ۱۳ فلسطینی دیگر، شمار شهدای کرانه باختری رود اردن از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته تاکنون به ۶۱۶ فلسطینی افزایش یافت. در همین مدت بیش از ۵۴۰۰ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha