۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85560618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۵ شهید خبرنگار غزه تبلور جهاد اطلاع رسانی است 

زنجان - ایرنا - معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید صارمی با ایثار و جهاد خود پرچمدار جریان اطلاع رسانی شد و این جریان امروز با ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه خودش را دوباره متبلور کرده است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد عالی عصر سه‌شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در زنجان افزود: امروز و در وضع فعلی با دوگانه خبری المپیک و غزه مواجه ایم، از غزه که هر روزش یک جنگ و جهانی است، انچنان متن و تصویری مخابره نمی شود تا جایی که حق، ناحق جلوه داده و ناحق به عنوان حق منعکس می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر نتوان امیدهای خوب و درست و نیازهای مخاطب را شناسایی، عیان و بیان کنیم، مخاطب از کنار ما عبور می کند، رسانه ای موفق است که احساس و تصویر را بتواند با هم ممزوج کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که تحول آفریده، عزت ایجاد می کنند و اجازه قضاوت ناعادلانه را به دشمن نظام و انقلاب نمی دهند.
حجت الاسلام حسن بیگدلی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و تمامی زمینه ها نیز رسانه ها توانسته اند مانند کاری که حضرت زینب در تاریخ کربلا انجام داد، در تاریخ انقلاب انجام داده و در ذهن ها ماندگار شوند.
وی با بیان اینکه رسانه های معاند تلاش می کنند با انتشار اخبار کاذب مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند، افزود: رسانه های متعهد در داخل کشور در این زمینه پای کار بوده و توطئه های دشمن را خنثی می‌کنند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج نیز در این مراسم خبرنگاران را رزمندگان دفاع مقدس نوین توصیف کرد و گفت: امروز دشمن با تمام ابزارها به میدان آمده و در مقابل فعالان رسانه ای میدان دار این نبرد هستند.
امیرمحمد نیک آمال افزود: امروز با دیکتاتوری رسانه ای در غرب مواجه ایم و در برابر این هجمه نیازمند رسانه پیشرو و نوآور در تولید محتوا هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز صنعت هوش مصنوعی، مدیریت دانش، روایت گری اتفاقات مثبت در رسانه تاثیر بسزایی دارد، از این رو باید به سمت رسانه امید آفرین و مهارت آفرین حرکت کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این مراسم به جریان حذف «دیگری» در عملکرد رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت: بر خلاف ادعایی که در خصوص فعالیت آزاد و حرفه ای رسانه ها در دنیای امروز مطرح می شود، شاهد دیکتاتوری رسانه ای غرب هستیم.
محمدجلیل آل امین افزود: با وجود کشتار هزاران نفر از مردم غزه و شهادت ۱۳ هزار کودک، در بنگاه‌های خبری غربی انعکاسی از آن دیده نمی شود ولی اگر سنگی از فلسطین به سمت اراضی اشغالی پرتاب بشود، رسانه های غربی ضریب های بالایی به پوشش منفی آن اختصاص می دهند.
وی در توصیف عملکرد رسانه های غربی خاطرنشان کرد: اینها اسم رسانه دارند ولی رسمشان تجارت خون است.
آل امین خاطرنشان کرد: در این شرایط حتی اخبار هر چند کم هم که از رسانه های ایران منعکس می شود، موجب ایجاد خیزش در دانشجویان در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی می شود. ‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha