۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۸
کد خبر: 85560747
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: خبرنگاران از بصیرت‌بخشی غافل نشوند

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: خبرنگاران به سهم خود در بصیرت‌بخشی به جامعه و خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در جنگ نرم بیش از پیش نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه استان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران به عنوان رساننده اخبار به مسوولان در راستای تقویت وحدت ملی، مطالبه‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: همه یاری‌بخش و همراه رییس جمهور باشند و مجلس شورای اسلامی نیز در انتخاب و رای اعتماد به وزیران رییس جمهور همراهی کند.

امام جمعه سمنان: خبرنگاران از بصیرت‌بخشی غافل نشوند

خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسوولان

استاندار سمنان نیز در این آیین، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و تلاش می‌شود در تمامی سفرهای شهرستانی خبرنگاران حضور داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: پیشنهاد حضور و استفاده از نظرات خبرنگاران در کارگروه‌های تخصصی برای اجرا پیگیری می‌شود.

هاشمی با اشاره به مشکل کم‌آبی در شهرستان گرمسار، بیان کرد: شهرستان‌های گرمسار و آرادان ۴۵ هزار کشاورز دارند و برای رفع مشکل کم‌آبی آنان و استفاده از حقابه حبله‌رود ۱۱ مکاتبه انجام شده و در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مراسم، از شماری از خبرنگاران مقام‌آور ملی از جمله علی ابک عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان تجلیل شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha