هشت نقطه حادثه‌خیر در شهرستان بروجن حذف شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن با اشاره به لزوم ارتقای ایمنی جاده‌ها گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هشت نقطه حادثه‌خیر در این شهرستان حذف شده است.

فتاح کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: حذف این تعداد نقاط حادثه‌خیز در شهرستان بروجن به‌صورت خودگردان با استفاده از ظرفیت ناوگان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان و در راستای صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های دولت به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی رفع تمامی نقاط حادثه‌خیز محورهای ارتباطی شهرستان بروجن را ضروری دانست و افزود: با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان، لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گرفته است.

کرمی تصریح کرد: طرح ملی حذف نقطه حادثه‌خیز گردنه مروارید بخش گندمان شهرستان بروجن با ۸۳ میلیارد ریال اعتبار از مطالبه‌های به‌حق مردم این شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: این طرح هم‌اکنون به مرحله آسفالت رسیده که با جذب بقیه اعتبارات به‌زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت و با تحقق این مهم تلفات و خسارت‌های ناشی از تصادف‌های جاده‌ای کاهش می‌یابد.

کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون اجرای ۹۰ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌ها، ۱۱ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و حذف نقاط پرتگاهی، نصب ۲ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی از اقدامات شاخص انجام شده راهداران شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha