اخبار و گزارش‌های ایرنا برای مردم و مسوولان راهگشا است

گرگان- ایرنا- سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خبرگزاری جمهوری اسلامی را رسانه‌ای رسمی و موثق و قابل استناد برشمرد و گفت: اخبار و گزارش‌های این رسانه برای مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی که به آبادانی و پیشرفت کشور علاقه‌مند هستند راهگشا است.

سیدمحسن حسینی روز چهارشنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: رسانه‌ها واسطه بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های کارشناسی و دستگاه‌های تخصصی و مردم هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کاری بدون همراهی مردم قابل پیگیری نیست و یا بی‌نتیجه می‌ماند، تصریح کرد: از آنجا که فهم زبان دستگاه‌های اجرایی و تخصصی ممکن است برای مردم دشوار باشد رسانه در تبیین و بیان ساده مطالبات و نظرات تخصصی دستگاه‌های اجرایی به مردم نقش مهمی بر عهده دارد.

اخبار و گزارش‌های ایرنا برای مردم و مسوولان راهگشا است

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان رسانه‌ها را کارشناسان کنترل کیفیت برای خدمات دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و رفع نیازهای جامعه اهدافی دارند و بررسی و رصد بر تحقق این اهداف بر عهده رسانه‌ها است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha