نقش رسانه‌ها در انتقال یافته‌های تحقیقاتی به کشاورزان ستودنی است

گرگان- ایرنا- رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان نقش رسانه‌ها در انتقال یافته‌های علمی و جدید به کشاورزان را ستودنی دانست و گفت: خبرنگاران، یافته‌های کشاورزی را از بستر رسانه‌ به دست کشاورزان می‌رسانند.

علیرضا صابری روز چهارشنبه همزمان با روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: ایرنا به عنوان یک رسانه دولتی در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت نقش به سزایی دارد.

وی نقش رسانه‌ها در آموزش و ترویج کشاورزی را در استان گلستان به عنوان قطب کشاورزی ایران مهم خواند و افزود: یکی از رسالت‌های ما آموزش و ترویج یافته‌های کشاورزی است که این مهم جز با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران کشاورزی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها میسر نخواهد شد.

نقش رسانه‌ها در انتقال یافته‌های تحقیقاتی به کشاورزان ستودنی است

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ادامه داد: کشاورزان خط مقدم تولید هستند و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق برای افزایش عملکرد و تامین امنیت غذایی امری مهم و ضروری است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha