ایرنا و شرکت مخابرات یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند + فیلم

یزد- ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی استان و شرکت مخابرات منطقه یزد به منظور توسعه همکاری اطلاع رسانی روز چهارشنبه همزمان با روز خبرنگار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا این تفاهم‌نامه همکاری در جریان بازدید مدیر شرکت مخابرات استان یزد به مناسبت روز خبرنگار از ایرنا، به منظور تقویت و توسعه همکاری و ارائه خدمات متقابل میان مخابرات و ایرنا، با حضور "محمدرضا زارع" مدیر مخابرات منطقه یزد و "کاظم شاملو" رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان امضا شد.

مدیر مخابرات منطقه یزد پس از انعقاد این تفاهم نامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: این روز یادآور مجاهدت تلاشگران بی‌ادعایی است که در عرصه جهاد تبیین گام برمی‌دارند تا رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را در جامعه به سرانجام برسانند.

"محمدرضا زارع" با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، تصریح کرد: دوران حاضر، عصر ارتباطات است و رسانه‌ها در زمینه های مختلف و انعکاس فعالیت‌های انجام گرفته، دارای کارکردهای زیادی بوده و باید در جامعه امیدآفرینی کنند.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی، روشنگری و بیداری در سایه اطلاع رسانی صادقانه از رسالت خبرنگاران است که با اعتمادسازی می‌توانند در رشد و سازندگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه یزد با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند، گفت: عملکرد و دستاوردهای دستگاه‌های مختلف توسط این قشر به اطلاع افکار عمومی رسانده می شود.

زارع از ایرنا مرکز یزد به خاطر انعکاس اخبار این شرکت قدردانی و بر تعامل بیش از بیش این رسانه با شرکت مخابرات استان تاکید کرد.

کاظم شاملو رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل موثر شرکت مخابرات استان با ایرنا، یادآور شد: بخش اعظم خدمات رسانه‌ها بر بستری ایجاد شده توسط شرکت مخابرات ارائه می شود، لذا تعامل این مجموعه با رسانه ها باعث تسهیل جریان اطلاع رسانی به افکار عمومی جامعه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha