امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد رتبه نخست کشور را کسب کرد

یزد - ایرنا- روابط عمومی مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته، حوزه امور مشتریان ارتباطات سیار این شرکت رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این شرکت، در فرایند ارزیابی شاخص‌های عملکردی حوزه امور مشتریان ارتباطات سیار مناطق مخابراتی در فصل اول سال ۱۴۰۳ ، حوزه امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه یزد توانست با کسب امتیاز ۹۸.۴۷ رتبه نخست بین مناطق همتراز و رتبه اول کشوری را از آن خود کند.

این ارزیابی در شاخص‌های افزایش درآمد فول سرویس، بازاریابی و فروش، پاسخگویی به مکاتبات قضایی و پیگیری پروژه و کمپین ها و تعامل صورت گرفت.

آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه فیبر نوری FTTH در روستای سیدمیرزا

مدیر مخابرات منطقه یزد با از اجرای طرح توسعه پروژه فیبرنوری در استان خبرداد و افزود: در این راستا عملیات اجرایی فیبر نوری FTTH در روستای سید میرزا بخش مرکزی شهر یزد خبر داد.

"محمدرضا زارع " از اجرای این پروژه در نقاط مختلف استان یزد خبر داد و گفت: به منظور واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت FTTH و در راستای اجرای طرح نجما عملیات حفاری و کابلکشی روستای سید میرزا در شهرستان یزد آغاز شده و با اتمام آن ساکنین خیابان امام علی (ع) این منطقه از خدمات با کیفیت اینترنت بر بستر فیبرنوری بهره مند خواهند شد.

وی در بازدید از عملیات اجرای طرح فیبر نوری این روستا افزود: این طرح از پروژه های مهم و زیرساختی است که تلاش می شود، علاوه بر تحقق دولت الکترونیک و استقبال مجتمع های تجاری و مسکونی، شرایط را برای بهره مندی مردم از این امکانات فراهم سازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha