«تنهاتر از مسیح» تنهاست/ دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد

تهران- ایرنا- عضو شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار از نمایش «تنهاتر از مسیح» به عنوان یک برنامه جذاب و مفید برای نسل جوان یاد کرد که این روزها مجریان آن تنها هستند و از نیکوکاران خواست تا برای اجرای این نمایش تا پایان ماه صفر کمک کنند و گفت «دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد».

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا حسین یکتا پنجشنبه شب قبل از اجرای نمایش تنهاتر از مسیح در بوستان ولایت در یک فیلم ضبط شده گفت: نمایش تنهاتر از مسیح یک کارِ برای خدا و بدون بودجه تصویبی و یک کار به نیت پنج تن آل عبا طی پنج سال توانسته دو و نیم میلیون نفر را پای این برنامه بیاورد و عده ای به تنهایی پای کار ایستاده اند و پرچم اهل بیت را بالا برده و غیر از این نمایش نیز در مناسبت های دیگر مثل دهه فجر و هفته دفاع مقدس در این بوستان برنامه اجرا می کنند.

وی افزود: در این نمایش مردم با روضه خوانی زیبا، برای اهل بیت اشک می ریزند و هر کسی توفیق پیدا کند پای این روضه می نشیند. در هر جایی که چند نفر برای خدا حرکت کنند، خدا نیز به آن حرکت برکت می دهد. نمایش تنهاتر از مسیح هم از آن کارهای پرخیر و برکت است.

یکتا ادامه داد: خادمان این نمایش در این روزها، تمام قد در وسط میدان کار می کنند تا یک اتفاقی را رقم بزنند. کسانی هستند که برای برپایی این نمایش کمک می کنند و اسم این افراد مشخص نیست ولی این اتفاق به کمک آن ها انجام می شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: من در پنجمین سال اجرای نمایش تنهاتر از مسیح دیدم واقعا خود این برگزارکنندگان هم تنها هستند. بسیاری از کمک هایی که نهادها می کردند، به دلایل مختلف امسال فراهم نشد و جا دارد کسانی که با یک کمک می توانند غم از دل این برگزارکنندگان بزدایند و در چشمان زائران اشک جاری کنند، به پای کار بیایند که گفته اند «دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد» تا خادمان و نوکران این نمایش بهتر بتوانند خادمی کنند.

«تنهاتر از مسیح» تنهاست/ دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد
حسین یکتا، راوی دفاع مقدس

یکتا تاکید کرد: این روزها که دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ ترکیبی تلاش می کند تا جوانان را از معارف دینی دور کند، چنین برنامه های زیبا و زنده، حال نوجوانان و جوانان را خوب می کند و به نظرم قلب ها اینجا زنده می شود و اینجا نوری می تابد و بسیاری را با تذکر و تلنگر بیدار می کند.

علاقه مندان برای دیدن این نمایش آیینی می توانند به صورت مجازی بلیط رایگان برای تهیه کنند و برای ورود به بوستان ولایت از درِ شماره سه مراجعه کنند. یکی از صحنه های جالب پس از این نمایش، کمک های مردمی بود که هر کس به اندازه توان خود برای کمک به ترویج نمایش تنهاتر از مسیح، شماره کارت می گرفتند یا نذرهای خود را با دستگاه های خودپرداز ادا می کردند.

«تنهاتر از مسیح» تنهاست/ دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد

به گزارش ایرنا نمایش تنهاتر از مسیح به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی امیرحسین طهرانی هر شب در بوستان ولایت تهران در دو نوبت روی صحنه می‌رود. این نمایش در پنجمین سال اجرا با موضوعی متفاوت از فصل‌های قبل به نمایش نقش یهود در واقعه عاشورا می‌پردازد و نگاهی متفاوت به وقایع پیش از عاشورا تا روز عاشورا دارد.

تنهاتر از مسیح اثری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس برگزار می شود و هرشب میزبان شش هزار نفر است. این نمایش آئینی در چهار سال گذشته با استقبال کم نظیر مردم همراه شده و نزدیک به یک و نیم میلیون مخاطب را با خود همراه کرد.

«تنهاتر از مسیح» تنهاست/ دستی بگیر تا حسین دستت بگیرد

نمایش تنهاتر از مسیح پس از فصل راه سرخ در تلاشی دیگر به روایت دست های پنهانی پرداخته که گرچه به ظاهر مسلمان بودند اما دین و آئین و مسلکشان از یهود بود؛ روایت همان منافقانی که در میان امت اسلام رخنه کردند تا خون خدا بر زمین ریخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha