۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85561057
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آزادشهر: مطالبه‌گری اولویت کار خبرنگاران باشد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزاشهر با قدردانی از خبرنگاران در اطلاع رسانی گفت: در کنار انعکاس مطالبات مردم به مدیران، خبرنگاران باید مطالبه‌گری از مدیران را با در نظر گرفتن سه ویژگی سرعت، دقت و صحت سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد کریمی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار افزود: در سایه تلاش شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه اخبار وقایع و رویدادهای محلی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی در کوتاه‌ترین زمان به اطلاع مردم می‌رسد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، اضافه کرد: در سه سال فعالیت دولت سیزدهم و مصوبات ۲ سفر اول و دولت رئیس جمهور شهید به گلستان، اقدامات عمرانی و زیرساختی بسیار خوبی دربخش‌های گوناگون شهرستان آزادشهر انجام شده و یا درحال انجام است.

کریمی، پیگیری تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال در سفر اول و تصویب هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در سفر دوم، آبرسانی و رفع تنش آبی به مناطق روستایی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، تصویب سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه جمع آوری فاضلاب شهر آزادشهر در ۲ سفر استانی رئیس جمهور، تکمیل استادیوم ورزشی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، تکمیل سالن ورزشی روستای سوسرا با ۱۰۰ میلیارد ریال و تعریض و بهسازی جاده بین‌المللی و ترانزیتی آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق) با تصویب ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر اول که ۵۰ درصد آن تخصیص یافت و تصویب هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در سفر دوم را بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در آزادشهر برشمرد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: دولت سیزدهم همچنین در تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه‌های بهداشت و درمان، راه‌های ارتباطی، آموزش و پرورش، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستاها، بهسازی مسکن روستایی و اجرای نهضت ملی مسکن در مناطق شهری، برق و تقویت ولتاژ آن و گازرسانی به ۱۰ روستای باقی مانده آزادشهر اقدامات خوبی انجام داده است.

کریمی اضافه کرد: در دولت سیزدهم ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به دهیاران آزادشهر در ۲ بخش مرکزی و چشمه ساران پرداخت شد ضمن اینکه ۲۰ واحد تولیدی جدید در این شهرستان با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی و ۶۶ واحد دیگر هم با سرمایه‌گذاری پیش بینی شده ۱۱ هزار میلیارد ریال درحال احداث است.

به گفته وی، در سفر دوم رئیس جمهور شهید و برخی اعضای هیات دولت به استان گلستان در مجموع ۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان آزادشهر تصویب شده است.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha