۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85561316
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کلاله: رعایت انصاف و عدالت دو مولفه اصلی خبرنگاری است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار کلاله با حساس دانستن شغل خبرنگاری و با تاکید برضرورت رعایت اصول این حرفه، گفت: رعایت دو مولفه انصاف و عدالت در اطلاع‌رسانی و نگارش اخبار و رویدادها توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، فرهاد شیبک روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند زمینه ساز آبادانی، سازندگی، امیدآفرینی و تحول در کشور باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رسانه به ویژه «محمود صارمی»، روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌ رسانی به جامعه و افکار عمومی تبریک گفت.

فرماندار کلاله همچنین با مهم دانستن نقش و جایگاه حرفه خبرنگاری، ادامه داد: اخباری که توسط این قشر زحمتکش تهیه می‌شود باید روشن، جامع و به دور از ابهام، بخل و کینه باشد.

شیبک افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران که وجدان بیدار جامعه هستند، تلاش صادقانه، تعهد و مسوولیت پذیری خود را در انجام رسالت خبری بارها و بارها به اثبات رسانده‌اند.

به گزارش ایرنا در این مراسم که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از آنان قدردانی گردید.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha