دولت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در «نگین‌شهر» اجرا کرد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر گفت: دولت سیزدهم ۱۳ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی انجام داد که ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال آن در حوزه بخش مرکزی و شهر «نگین‌شهر» بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد کریمی روز چهارشنبه در آیین جشن اعیاد شعبانیه که با حضور استاندار گلستان در نگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع ارزش طرح‌های اقتصادی آزادشهر در دولت سیزدهم پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی بود که از این مبلغ ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال آن مربوط به بخش مرکزی و نگین‌شهر است.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح‌های اقتصادی، اقدامات عمرانی، زیرساختی و خدماتی خوبی نیز در آزادشهر و بخش مرکزی آن در ۲.۵ سال فعالیت دولت‌ سیزدهم انجام شده است.

فرماندار آزادشهر افزود: از مجموع طرح‌ها، احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت، احداث مسکن ۵۸ واحدی، اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۱۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان ویژه نگین شهر بوده است.

دولت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی در «نگین‌شهر» اجرا کرد

وی اضافه کرد: تکمیل ساختمان آتش‌نشانی نگین‌شهر، افتتاح چهار سالن ورزشی در روستاهای بخش مرکزی، احداث کلانتری، فیبر نوری، چمن مصنوعی، استقرار پایگاه امداد، روشنایی بولوار سردار اسودی، اجرای سیم به کابل، بهسازی جاده‌های روستایی و بین مزارع و آغاز ساخت ساختمان اداره گاز از دیگر اقدامات دولت در نگین‌شهر محسوب می‌شود.

استاندار دولت سیزدهم اولین استانداری که پس از گذشت ۱۸ سال از ارتقای نگین‌شهر به این شهر سفر کرده‌ است

امام جمعه نگین‌شهر هم در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به استاندار گلستان گفت: شما اولین استانداری هستید که پس از گذشت ۱۸ سال از ارتقای نگین‌شهر به این شهر سفر کرده‌اید.

حجت‌الاسلام شهاب‌الدین بابامحمدی افزود: این شهر با ۱۹ روستای اقماری خود نیاز به بخشداری دارد.

وی افزود: جوانان نگین‌شهر هم نیاز به فضاهای ورزشی و دانش آموزان آن هم به فضاهای آموزشی نیاز دارند.

امام جمعه نگین شهر ادامه داد: با وجود اقدامات انجام شده توسط دولت اما این شهر هنوز با کمبود برخی زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون مواجه است که رفع آنها نگاه ویژه مدیران را می‌طلبد.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه استاندار گلستان با استقبال پرشور مردم وارد نگین شهر شد و در بدو ورود به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

بررسی نظام مسائل نگین شهر، دیدار با مردم، میز خدمت و جشن خیابانی اعیاد شعبانیه، افتتاح پست برق ۴۶۳ کیلو وات و افتتاح پروژه مسکن ۵۸ واحدی مهمترین برنامه‌‍های چهاردهمین سفر شهری استاندار گلستان است.

نگین شهر واقع در شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰ هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۸۳ با مصوبه هیات دولت به شهر ارتقا یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha