اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید به میزبانی کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید پسران ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی از امروز در شهر کرمانشاه آغاز شد.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت روز چهارشنبه در این باره طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این اردو تا ۲۲ مرداد ماه جاری با شرکت ۱۲ نفر از کاراته کاهای برتر استان های مختلف کشور در خانه کاراته کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

سعید نصرالهی افزود: تمرینات کاراته کاها در این اردو زیر نظر مجید عبدالحسینی به عنوان سرمربی، سعید نصرالهی مدیر فنی و تورج چالاکی مربی همه روزه در خانه کاراته کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

رییس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه ۶ نفر از حاضران در این اردو از ورزشکاران استان کرمانشاه هستند یادآور شد: این اردو برای آمادگی بیشتر کاراته کاها برای شرکت در رقابت های قهرمانی رده های سنی آسیا که از دوم تا چهارم شهریورماه به میزبانی شهر مانیل در فیلیپین برگزار خواهد شد؛ تشکیل شده است.

نصرالهی با بیان اینکه این اردو همچنین جنبه آمادگی برای مسابقات جهانی رده های سنی پایه که ۱۸ تا ۲۲ مهر ماه سال جاری در شهر ونیز ایتالیا را نیز دارد افزود: در مجموع از بین حاضران در این اردو ۶ نفر به همراه کادر فنی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به رشته کاراته که مایل به تماشای تمرینات ملی پوشان هستند می توانند در روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری و دوشنبه آینده از ساعت ۱۰ و روزهای پنجشنبه هفته جاری و شنبه آینده از ساعت ۱۷/۳۰ با حضور در خانه کاراته حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha