۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85561240
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۴۷ درجه ای و شرجی ۶۹درصدی در شهرهای استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در شبانه روز گذشته دمای ۴۷درجه سانتیگرادی در شهرهای اهرم و خورموج مرکز شهرستان های تنگستان و دشتی و شرجی ۶۹درصدی در بندر دیر ثبت شده است.

محمد رضا انصاری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: خنک ترین شهر استان بوشهر در روز جاری "جم " با ۲۸ درجه سانتیگراد و گرمترین نیز شهرهای برازجان ، اهرم و خورموج با ۴۵ درجه سانیتگراد است.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد از امروز تا اواسط هفته آینده، غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در صبح مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: همچنین در این مدت با وزش جریانات جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

انصاری تصریح کرد: در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب، در نواحی جنوبی استان با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی دور از انتظار نیست.

وی گفت: بر این اساس در ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر، وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

انصاری افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۰ ، مد اول ساعت ۰۹:۲۰، جزردوم ساعت ۱۶:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha