نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام قابل تقدیر است

ارومیه - ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: نقش خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هوشمندانه و قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز چهارشنبه در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار صادر کرد افزود: هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار روزی که شهید محمود صارمی در راه انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی به فیض عظیم شهادت رسید همواره یادآور تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران مسوول و خدمتگزار ایران اسلامی در مسیر انجام وظیفه حرفه‌ای است.

وی افزوده است: خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می‌کنند و اوج حضور تاثیرگذار خبرنگاران را می‌توان در عرصه‌های بزرگ و ملی به خوبی احساس کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگر این پیام ادامه داده است: تولید و انتشار اخبار برگزاری مراحل انتخابات در آذربایجان غربی، ایفای نقش هوشمندانه در اطلاع رسانی دستاوردهای نظام، خبر رسانی به موقع، تلاش رسانه‌ای در جهت احقاق حقوق شهروندی و سامان یابی امور شهری و روستایی و انعکاس حماسه حضور مردم در مناسبتهای دینی و ملی از جمله این تلاشهاست که جای قدردانی دارد.

معتمدیان افزوده است : ضمن قدردانی از تلاشهای خبرنگاران آذربایجان غربی در پوشش دستاوردهای دولت در بخش های مختلف، روز خبرنگار را خدمت این عزیزان و خانواده های آنان تبریک گفته و امید دارم که در اجرای رسالت مهم اطلاع رسانی و آگاهی رسانی موفق و موید باشید.

به گزارش ایرنا امروز ۱۷ مرداد به عنوان سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha