ارتقای رضایت مردم مهمترین شاخصه موفقیت نظام اداری در ایران اسلامی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در خصوص ارزیابی موفقیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی مختلف گفت: ارتقای رضایت مردم مهمترین شاخصه موفقیت نظام اداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا،محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی افزود: در سال های اخیر تلاش شده که در قالب جشنواره شهید رجایی، رضایتمندی مردم را بسنجیم و ببینیم چه قدر از جلو راه مردم، موانع برداشته شده است.

وی اضافه کرد: بهبود روش ها و فرآیندها از دستاوردهای مهم و اساسی جشنواره شهید رجایی است.

وی اظهار کرد: باید بررسی کنیم که چقدر توانسته ایم در رفع مشکلات مردم و توسعه متوازن را در دستور کار داشته باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در استان علاوه بر ارزیابی در قالب جشنواره شهید رجایی، یک ارزیابی استانی هم‌ انجام دادیم.

معتمدیان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی گفت: ما در حال حاضر یکی از استان های امن کشور هستیم که زمینه ساز فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: در سه سال گذشته شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف و بهره برداری از مراکز متعدد آموزشی، درمانی، بهداشتی، امدادی و ورزشی در آذربایجان غربی بوده ایم.

وی با اشاره به گازرسانی به ۷۲۰ روستای استان در سه سال گذشته اضافه کرد: پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی در این مدت در سایه دلسوزی، روحیه جهادی و هم افزایی بین دستگاه های مختلف استان حاصل شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان از ۱۳.۲ در سال ۱۳۹۹ به ۵.۳ در تابستان سال جاری رسیده، ادامه داد: کاهش بی سابقه نرخ بیکاری و تورم در آذربایجان غربی، نتیجه سیاست گذاری های درست در سطح ملی و بخصوص استانی و همکاری دستگاه های متولی است.

معتمدیان اظهار کرد: برقراری نشاط اجتماعی و توسعه حوزه های فرهنگی، از اولویت هایی بود که در این زمینه اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه احیای دریاچه ارومیه گفت: آثار افتتاح و بهره برداری از پروژه هایی چون کانال کانی سیب، بادین آباد، سد چپرآباد و مدول سوم تصفیه خانه ارومیه که با همت آیت الله رییسی و مسوولان استانی انجام شد، امروز در بهبود وضعیت دریاچه ارومیه می توان مشاهده کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به ریاست دکتر عارف، معاون اول رییس جمهور افزود: در دولت چهاردهم نیز با استفاده از امکانات ملی و همکاری دستگاه های مختلف در راستای اجرای سیاست های کلان، روند بهبود وضعیت دریاچه ارومیه تداوم خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha