۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85561423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین سهمیه ایران در المپیک پاریس به لرستان رسید

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85561423
آخرین سهمیه ایران در المپیک پاریس به لرستان رسید

خرم‌آباد - ایرنا - رییس هیات کشتی لرستان گفت: علیرضا سرلک کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم فردا در المپیک پاریس برای ایران به میدان می رود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات کشتی لرستان، فرید بهرامی اظهار کرد: باتوجه به مصدومیت استفان مچیچ آزادکار صربستانی، سهمیه این وزن به علیرضا سرلک از لرستان رسید و این کشتی گیر فردا پس از وزن کشی برای تیم ملی روی تشک خواهد رفت.

وی با قدردانی از رییس فدراسیون کشتی و دبیر کمیته ملی المپیک برای فراهم سازی مقدمات حضور سرلک در المپیک، ابراز کرد: علیرضا دبیر با پیگیری و نفوذ در اتحادیه جهانی کشتی و مناف هاشمی با پیگیری های لازم در کمیته المپیک نقش مهمی را در حضور آزادکار لرستانی در المپیک داشتند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز با پیگیری شبانه روزی ظرف ۲۴ ساعت گذشته برای اخذ روادید سرلک بسیار تلاش کرد.

بهرامی بیان کرد: حضور مرتضی قیاسی در المپیک گذشته یک دستاورد برای کشتی استان محسوب می شد و امروز با قطعی شدن حضور علیرضا سرلک، لرستان برای اولین بار طی ۲ دوره متوالی المپیک در رشته کشتی صاحب نماینده است.

وی با آرزوی موفقیت برای نماینده لرستان در مسابقات کشتی آزاد المپیک پاریس، اظهار کرد: سرلک امروز با پرواز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اردوی تیم ملی عازم شد تا فردا برای کشورمان به میدان برود.

علیرضا سرلک کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، اهل شهرستان الیگودرز لرستان و از استعدادهای پرورش یافته توسط حسن آرین مربی سازنده این شهرستان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha