حریفان یزدانی مشخص شدند؛ جدال با بروکس در فینال

پاریس- ایرنا- قرعه‌کشی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک پاریس برگزار و حریفان کاپیتان ایران در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اعزمی ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد. در روز نخست این مسابقات مدعیان اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت. در وزن ۵۷ کیلوگرم هر چند روز گذشته سهمیه به ایران اختصاص یافت، اما هنوز حضور علیرضا سرلک در این رقابت‌ها قطعی نیست.

علیرضا سرلک که از روز گذشته احتمال حضور وی در پاریس داده می شود در قرعه وزن ۵۷ کیلوگرم به سد سخت ری هیگوچی از ژاپن خورده است. البته هنوز حضور سرلک در المپیک قطعی نیست و نایب قهرمان جهان باید تا بامداد فردا به پاریس برسد.

طبق قوانین سرلک در ساعت مشخص باید در سالن شامپ درمارس آرنا پاریس وزن کشی کند. هنوز خبری از اعزام وی به المپیک توسط فدراسیون منتشر نشده است.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در دوره نخست، آمینه با لاورنس از استرالیا پیکار خواهد کرد و در صورت برد این حریف به مصاف برنده دیدار داورن کورگلیف از یونان و راموس از پرو می‌رود.

در سمت جدول یزدانی مایلس از سن‌مارینو قرار دارد که احتمال تقابل آنان در مرحله نیمه‌نهایی بیش از هر کشتی‌گیر دیگر است.

در سوی دیگر جدول آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا قرار گرفته که جدال سختی با عظمت دولت‌بکوف قهرمان آسیا از قزاقستان دارد.

براساس قرعه مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال تقابل یزدانی با بروکس تا فینال وجود ندارد.

حریفان یزدانی مشخص شدند؛ جدال با بروکس در فینال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha