اصحاب رسانه با روش‌های نوین دانشجویان را با موفقیت‌های کشور آشنا کنند

مشهد-ایرنا- رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اهالی رسانه باید بتوانند با روشهای نوین، دانشجویان را با موفقیت های کشور آشنا کنند تا تلاش دشمنان برای ناامید کردن این قشر به شکست منتهی شود.

مسعود میرزائی شهرابی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد به مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور به ویژه ایرنا، تلاش می‌کنند تا بتوانند سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار موفقی در کشورمان صورت گرفته است و باید نسل جدید با این دستاوردها آشنا شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: رسانه‌های غربی برای مردم و جوانان کشورمان برنامه ریزی دارند و مسوولان و اهالی رسانه نیز باید بتوانند نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه تحولی آموزش عالی و اقدامات انجام شده در هشت ماه گذشته گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نقد صحیح عملکرد دانشگاه به رشد و بالندگی این مجموعه علمی یاری رسانند، همچنین کارهای خوب صورت گرفته در دانشگاه را نیز به اطلاع مردم برسانند.

رییس دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: شاهد هستیم که رسانه‌های جهانی در حال تغییر دادن اذهان مردم هستند و با احاطه انجام شده، مردم در جریان واقعیت صحیح رخدادها قرار نمی‌گیرند.

حسین بذرافشان افزود: بنگاه‌های خبرپراکنی به گونه‌ای اتفاقات جهانی را روایت و توجیه می‌کنند که نقش ظالمانه استکبار پوشیده بماند و بر همین اساس به پیوست رسانه‌ای برنامه های خود، توجه بسیار دارند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها وپایگاه‌های اطلاع رسانی انقلابی همچون ایرنا، عظمت رسالت آگاهی بخشی در جهان را قبول کرده‌اند و از این رو تلاش بسیاری نیز صورت گرفته است تا جهاد تبیین به خوبی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha