فرمانده سپاه سلمان: خبرنگاران سیستان و بلوچستان دغدغه‌ مردم و کشور را دارند

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه خبرنگاران در برهه‌های حساس کشور همواره در صحنه بودند، قلم زدند و شبانه‌روزی تلاش کردند، گفت: افتخار می‌کنم در استانی هستم که خبرنگاران و اصحاب رسانه‌اش دغدغه مردم و کشور را دارند و با پیگیری‌های زیاد در حل مشکلات جامعه اثر گذارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ احمد شفائی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا از خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس و انتشار اخبار تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در روشنگری، مطالبه‌گری، هدایتگری و امیدآفرینی در جامعه و افکار عمومی نقش‌آفرین و مؤثر هستند، خاطرنشان کرد: سختی‌های کار خبرنگاری کم‌تر دیده و درک می‌شود؛ اما اثرگذاری کارشان بیشتر و بهتر است و در جامعه نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه خبرنگاران مجموعه‌ای اثرگذار هستند، افزود: اصحاب رسانه در طول تاریخ قابلیت‌های مثبت و ارزشمندی داشته‌اند و از گذشته‌های دور در جبهه حق علیه باطل خیرات، برکات و خدمات خوبی را به نظام رسانده‌اند.

وی ادامه داد: اگر تاریخ معاصر را ورق بزنیم مجاهدت‌ها و تلاش‌های خوب و مطلوبی از خبرنگاران در همه حوزه‌ها دیده می‌شود و در زمان جنگ یک خبرنگار یک گردان را روحیه می‌داد و این نشان‌دهنده این است که در همه عرصه‌ها مؤثر هستند.

سردار شفائی با بیان اینکه دشمن با ابزار و فناوری‌های بروز و نوین در صدد نفوذ در افکار مردم است، گفت: خبرنگاران با تلاش و روحیه جهادی همواره توانسته‌اند مقابل فتنه‌های دشمن بایستند و نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha