اعمال قانون خودروهای پارک شده در پیاده روهای همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پلیس راهور در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و در راستای تکالیف ذاتی نسبت به برخورد قانونی و جریمه خودروهای پارک شده در پیاده روها اقدام کرده است.

سرهنگ ابرهیم فارسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارک و توقف خودرو در پیاده رو ( محل عبور عابران) از تخلفاتی است که برخی مواقع در معابر درون شهری همدان شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: توقف خودرو در پیاده رو موجب اخلال در رفت و آمد عابران است و آنها مجبور به استفاده از محل عبور خودرو برای تردد می شوند که می تواند حادثه آفرین باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: همچنین علاوه بر توقف و تردد خودروها در پیاده رو تردد موتورسیکلت نیز در این محل خلاف قانون است و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می گیرد.

سرهنگ فارسی گفت: این طرح از چهار روز پیش شروع شده و در نخستین روز اجرای آن حدود ۳۰۰ دستگاه اعمال قانون شدند اما روز به روز شمار خودروهای متوقف شده در سطح پیاده رو کاهش یافت.

وی افزود: این قبیل تخلف ها بیشتر در مرکز شهر، بلوارهای خواجه رشید، آیت الله مدنی، شهد سلیمانی، میرزاده عشقی، عمار و شکریه رخ داده و جریمه پیش بینی شده برای این تخلف رانندگی یک میلیون ریال است.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف، پارک وسیله نقلیه در پیاده رو که محل عبور عابران است پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha