۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85562133
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: شفافیت زمینه‌ساز انسجام افکار عمومی و توسعه کشور است

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در امور می‌تواند افکار عمومی را همراه کند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد عجم روز پنجشنبه در نشستی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه در شفاف‌سازی امور هم‌مسیر هستند.

وی با بیان اینکه افسران پیش قراول در موضوع شفاف‌سازی رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد هستند، ابراز کرد: یکی از باورها این است که در موضوع قانونگذاری مجلس شورای اسلامی شفافیت می‌تواند افکار عمومی را با اهداف پیشرفت و توسعه‌ای کشور همراه کند.

عجم با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید امر قانونگذاری را سریع و شفاف به مردم منعکس کند، ادامه داد: مردم باید در جریان تصمیم‌های مرکز سیاستگذاری و قانونگذاری کشور قرار گیرند که یکی از راه‌های آن همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران است.

نماینده مجلس: شفافیت زمینه‌ساز انسجام افکار عمومی و توسعه کشور است

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی شفاف‌سازی رسانه‌ها هستند، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران در منطقه، شهرستان و استان سمنان جریانی سلامت و علاقه‌مند به توسعه کشور هستند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قابل پیگیری ایجاد اراده منطقه‌ای است که پیش‌نیاز آن وحدت و انسجام بین همه ارکان است.

ارتقای نیروی انسانی خلاق

وی تصریح کرد: ارتقای نیروی انسانی با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های شاهرود و میامی از نیروهای تربیت شده خلاق، دلسوز، انقلابی که تاکنون مورد توجه نبودند، در دستور کار قرار دارد.

عجم بیان کرد: کار نماینده مجلس شورای برای تصمیم‌گیری نیازمند افکار متنوع نیروهای خلاق، دلسوز و افرادی است که دل در گرو پیشرفت منطقه و کشور دارند.

وی نقد سازنده را موجب پیشرفت در کار دانست و گفت: تارنمایی(سایت) با هدف شفاف‌سازی در حال طراحی است تا گزارش کار روزانه در آن منعکس شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین دغدغه مردم شرق استان سمنان نبود آب پایدار است که رفع این مشکل در دستور کار قرار دارد.

وی استقرار صنایع در شهرستان‌های شاهرود و میامی را مشروط به چهار عامل دانست و افزود: صنایع مستقر باید کمترین آلایندگی زیست‌محیطی، کمترین آب‌بری، صادرات‌محور و بیشترین اشتغالزایی را داشته باشند.

تکمیل طرح‌های نیمه کاره

وی پیگیری اجرای طرح‌های نیمه کاره را انجام وظیفه دانست، ادامه داد: تکمیل طرح خودروسازی زامیاد در شاهرود در حال پیگیری است و فعالیت شرکت تولیدی البسه سایپا و فنرسازی زر که متوقف شده بود، به چرخه تولید بازگشت.

عجم، نقطه نظراتی در مورد توسعه شهرستان‌های شاهرود و میامی و همچنین نقش رسانه، مسوولان و نخبگان در این زمینه بیان کرد.

در این نشست، برگزاری نشست نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران به صورت فصلی و مستمر مورد تاکید قرار گرفت تا مسایل و مشکلات زنجیره‌ای و سلسله وار پیگیری شود.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر و میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha