۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85562176
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس: از دولت چهاردهم حمایت می‌کنیم

همدان- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان همدان و نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملاک عمل همه ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است،گفت: از دولت چهاردهم برای پیشبرد امور و کارها حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر رنجبر زاده روز پنجشنبه به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان افزود: نگاه نمایندگان مجلس به دولت تعاملی است.

وی وظیفه ذاتی نمایندگان را ورود، تذکر و استیضاح عنوان کرد و گفت: در عین حال و با وجود حمایت از دولت، اگر کسی از مدار مسوولیت خود خارج شود نمایندگان نیز مطابق وظیفه ذاتی خود ورود خواهند کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان همدان ظرفیت های زیادی دارد و ایمن ترین مکان برای سرمایه‌گذاری است که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

اصحاب رسانه همسنگ قوای کشور هستند

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار گفت: مسیر بالندگی استان همدان و کشور از منظر شما خبرنگاران عبور می کند و اصحاب رسانه ذخایر کشور هستند و جایگاه آنها بسیاری ارزشمند و بالا است.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه همسنگ قوای کشور هستند و در کنار قوای سه گانه یک قوه توانمند برای پیشبرد اهداف کشور و نظام هستند.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موانع توسعه کشور توسط رسانه منتقل می شود و فرایند آن به دست مسوولان می رسد و در رفع مشکلات تسریع داده می شود.

وی با بیان اینکه با کار خوب رسانه ها مدیران ناکارآمد شناسایی می شوند افزود: خبرنگاران در جهت تقویت سیستم مدیریتی کشور به شدت نقش آفرینی می کنند.

وجدان، اخلاق و ایمان لازمه حرفه خبرنگاری

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا که سالروز شهادتش به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است، اضافه کرد: برای توسعه استان سه ضلع یعنی مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان و یک بخش هم رسانه تلاش می کنند.

رنجبرزاده افزود: رسانه ها بیدارگر هستند و باید مراقب باشند خطا نکنند و خود را مسلح به سلاح اخلاق و ایمان کنند.

وی سه شاخص وجدان، اخلاق و ایمان را لازمه حرفه خبرنگاری دانست و ادامه داد: اگر در این مسیر گام بردارید موفق هستید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در فضای رسانه ای مطالبی خلاف واقع منتشر می کنند و در مسیر درستی حرکت نمی کنند،افزود: این گروه مانع کندی پیشرفت جامعه می شوند.

رنجبرزاده خاطر نشان کرد: پیشتازان عرصه رسانه در استان دیده بانان استان هستند و مردم به آنها اعتماد دارند.

رنجبر زاده گفت: هم اینک نمایندگان با تمام ظرفیت مشغول به کار و همگی دلسوز، توانمند و شایسته هستند بنابراین آینده خوبی برای استان متصور هستیم.

وی ادامه داد: مسائل استان را به دولت منتقل کردیم و پس از تشکیل دولت چهاردهم بیش از پیش برای پیشرفت و توسعه استان گام بر می داریم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ظرفیت وزرای فعلی همدانی در استان استفاده نشده است،افزود: در مواقعی که مسوولان ارشد به این استان سفر دارند باید چالش ها و مشکلات را مطرح کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا باید به مسائل و مشکلات ورود کنند و اگر کاری نکردند باید مورد سوال قرار گیرند و اگر نمایندگان به شکل مستمر پیگیر شوند حتما مشکلات حل می شود.

گردنه اسدآباد نیازمند تونل است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه ساله زائران زیادی طی ایام اربعین از اسدآباد عبور می کنند، گفت: گردنه اسدآباد نیازمند تونل است و این طرح امسال در قانون بودجه قرار گرفته است.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آزاد راه اسدآباد بدون کار کارشناسی انجام شده و باید در این مسیر تونل احداث شود که ما پیگیر این موضوع هستیم و مطالعات آن کامل انجام شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: موافق افتتاح کمربند اسدآباد نیستم باید ابتدا در این مسیر زیر گذر زده و ایمن سازی شود چراکه در یک ماه گذشته در این مسیر سوانح جاده ای مرگباری رقم خورده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی طرح گلوله های آهنی ۲۰ هزار تنی در شهریور ماه امسال در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح برای خرد کردن سنگ آهن است و در کنستانتره مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز استانهای همجوار را تامین می کند.

وی در خصوص جذب سرمایه گذار نیز گفت: جذب سرمایه گذار یک مسأله مهم است باید به کارآفرینان و سرمایه گذاران احترام و برای آنها کارت ویژه چاپ شود تا در اجرای کار در بروکراسی اداری نیافتند و تکریم شوند.

رنجبر زاده اظهار کرد: مدیران و مردم راه فهم نگهداری سرمایه گذاران را باید داشته باشند و باید سرمایه گذار خارجی را فعال کنیم.

وی اولویت مهم استان همدان را اشتغال عنوان کرد و افزود: باید در مسیر کارآمدی، کار آفرینی و احیای ظرفیت های استان در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کرد.

رنجبر زاده در رابطه با تغییر و تحولات مدیریتی در استان ها با تغییر دولت نیز گفت: همه مدیران مورد ارزیابی نظارتی نمایندگان قرارمی گیرند تا مدیری که قوی عمل کرده ما اصرار به ماندگاری آن خواهیم کرد و اگر مدیری ضعیف باشد به وزیر مربوطه منتقل می شود.

وی در خصوص انتصاب ها نیز گفت: ما هیچ دخالتی در انتصابات نداریم یعنی اینکه قوم و خویش خود را معرفی کنیم ولی در این مسیر باید مدیران کارآمد حضور داشته باشند و اگر عقب بکشیم نیز ظلم به مردم است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیری در مسیر سیاست نظام، انقلابی، اصلاح طلب، کارآمد و دلسوز باشد و ۶ نماینده اصرار به صلاحیت آن داشته باشند حتما پیگیری می کنیم تا آن فرد معرفی شود.

رنجبر زاده افزود: همچنین افراد توانمند که خارج از کار هستند را به وزرا معرفی و از آنها حمایت می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha