مدال‌آوری ایرانی‌ها در المپیک، علاقمندان تکواندو گلستان را بیشتر کرد

گرگان- ایرنا- رییس هیات تکواندو گلستان با اشاره به فعالیت حرفه‌ای افزون بر ۱۶ هزار تکواندوکار در این استان گفت: مدال‌آوری ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های مهم مانند المپیک، موجب افزایش علاقه گلستانی‌ها به این رشته شده و بر تعداد ورزشکاران تکواندو به خصوص در رده سنی پایه خواهد افزود.

علی نوری روز پنج‌شنبه همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار امیدواری کرد علاوه بر مبینا نعمت‌زده که شب گذشته در پاریس موفق به کسب مدال برنز شد، بقیه تکواندوکاران ایرانی هم مدال این رویداد مهم را به دست آورند و زمینه را برای گسترش تعداد ورزشکاران این رشته در کشور فراهم کنند.

رییس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو از افزایش ۶۰ درصدی ورزشکاران گلستانی فعال در حوزه تکواندو خبر داد و یادآور شد: این استان، قهرمانان آینده‌داری از جمله صبا بیکی، باران جمال‌لیوانی، و مهدی کاووسی دارد که می‌توانند در ادامه فعالیت حرفه‌ای در تکواندو، در عرصه‌های جهانی،آسیایی و حتی المپیک به مدال و افتخار برسند.

مدال‌آوری ایرانی‌ها در المپیک، علاقمندان تکواندو گلستان را بیشتر کرد

نوری اضافه کرد: یکی از افتخاراتی که دیشب توسط دختر قهرمان ایران به دست آمد کسب مقام سوم المپیک توسط «مبینا نعمت‌زاده» بود که به عنوان دومین بانوی ایرانی در مسابقات المپیک مدال کسب کرد.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha