فرمانده انتظامی گلستان: رسانه‌ها رکن مهم و اثرگذار توسعه فرهنگی کشور هستند

گرگان- ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در رشد فرهنگ توسعه دارند، گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت به عنوان یکی از مبانی اصلی توسعه است و این ۲ رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز پنج‌شنبه همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: گلستان گام‌های بسیار بلندی را برای توسعه برداشته و در حال حرکت به مت این هدف است که این مهم با همدلی، همت و ارتقای فرهنگ توسعه به دست خواهد آمد.

وی افزود: ایرنا از جمله خبرگزاری‌های توانمند و پویا به شمار می‌رود که در مخابره اخبار حوادث، وقایع و همچنین اطلاع‌رسانی حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پیشتاز است.

فرمانده انتظامی گلستان، ایرنا را رسانه‌ای معتمد و مورد وثوق دانست و یادآور شد: با گسترش فضای مجازی و دشمنی‌های معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دادگر متذکر شد: دشمن برای هر گوشه از جغرافیای ایران اسلامی نقشه کشیده و در این شرایط خبرنگاران تاثیر به سزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه مردم به وسیله رسانه‌ها به بسیاری از حقایق دست پیدا می‌کنند، تصریح کرد: رسانه‌ها همواره یاور نیروی انتظامی هستند.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha