نماینده مجلس: سه پرواز اربعین از فرودگاه شهدای شاهرود انجام می‌شود

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سه پرواز با پیگیری‌های مسوولان برای آسایش بیشتر زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی از شرق استان سمنان و فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود انجام می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد عجم در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهر افزود: ۲ پرواز از فرودگاه شهدای شاهرود قبل از اربعین حسینی و یک پرواز هم با هماهنگی‌ شرکت‌‍‌های هواپیمایی بعد از اربعین به صورت رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه مطلوبی در زیرساخت‌ شهرستان‌های شاهرود و میامی درحوزه‌های راه، بهداشت و درمان و راه‌آهن باوجود نقص‌های موجود ایجاد شده است، ابراز کرد: مسوولان وقت و نمایندگان دوره‌های گذشته تلاش‌های فراوانی در بازه‌های مختلف زمانی در این زمینه به سرانجام رساندند.

عجم با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی سریع با توجه به وسعت سرزمینی شاهرود و میامی موانعی را ایجاد کرده است، افزود: وسعت پهنه جغرافیایی این شهرستان‌ها امکان دسترسی و تعامل بیشتر به چند استان همجوار را فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از نوع برخورد با اصحاب رسانه گلایه کرد و گفت: تاکید فراوان رییس جمهور شهید و همچنین رییس جمهور دولت چهاردهم بر این است که دستگاه‌های اجرایی نباید از رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی شکایت کنند.

نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران اجرایی باتوجه به مسوولیت اداری در جایگاه نقد رسانه‌ها قرار می‌گیرند که شایسته نیست آن را به شکایت قضایی تبدیل کنند.

نماینده مجلس: سه پرواز اربعین از فرودگاه شهدای شاهرود انجام می‌شود

امام جمعه شاهرود هم در این نشست با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر گفت: ریشه‌های فقر در سه عامل، مال اندوزی مسوولان، مقام پرستی و عبرت نگرفتن حاکمان قرار دارد و فقرزدایی در جامعه آبادانی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام عباس امینی افزود: چنانچه مسوولان به جای مردم به فکر خودشان و مال اندوزی، میز و مقام پرستی و عبرت نگرفتن حاکمان باشند، خرابی و فساد جامعه را فرا خواهد گرفت.

وی با تقدیر از تلاش‌هایی بی‌شائبه مسوولان اجرایی و نظارتی ۲ انتخابات برگزار شده در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: بار دیگر اتحاد، همدلی و انسجام بین مردم و مسولان در این انتخابات به منصه ظهور گذاشته شد.

اطلاع‌رسانی مسوولیت خطیر خبرنگاران است

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار گفت: اطلاع‌رسانی مسوولیت خطیر خبرنگاران است.

ابوطالب جلالی با اشاره به اینکه اعتبارات مطلوبی برای اجرای طرح‌هایی در حوزه‌ راه، مسکن و شهرسازی و بهداشت و درمان شهرستان شاهرود اختصاص یافته است، افزود: امیدواریم با بهره‌مندی از اعتبارات دور دوم سفر شهید آیت الله ابراهیم رییسی به شاهرود تا یکسال و نیم آینده شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

وی به ثبت جهانی ظرفیت‌های تاریخی بخش بسطام اشاره کرد و گفت: ظرفیت شهرک صنعتی شاهرود با اجرای طرح شرکت زامیاد تکمیل می‌شود و راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره ۲ برای فعالان اقتصادی در دستور کار است.

فرماندار ویژه شاهرود به چاه‌های آب در اختیار دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: مسوولان برای حفظ پایداری آب آشامیدنی مردم برنامه‌ریزی مدون در راستای مصرف بهینه داشته باشند.

در این نشست، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی و از تلاش‌های سرهنگ عبدالله یونسیان تقدیر شد.

همچنین سیدمحمدرضا موسوی رییس سابق تامین اجتماعی شاهرود تودیع و سیدحسین هاشمی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

محمد جلالی نیز جایگزین مقداد تیموری رییس سابق اداره ورزش و جوانان شد.

همچنین سیدمحمدرضا کریمی رییس جدید آموزش و پرورش بسطام معرفی و از تلاش‌های سیدعلی هاشمی تقدیر به عمل آمد.

ابراهیم عامری نیز جایگزین هادی مهرانفر رییس اتاق اصناف شاهرود و علی نادمی به عنوان رییس اداره دامپزشکی معرفی و از تلاش‌های مجتبی گلی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha