نماینده آستارا: همکاری و همیاری مجلس با دولت در دستور کار قرار دارد

آستارا - ایرنا - نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و همیاری با دولت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و بر آن اهتمام داریم.

به گزارش ایرنا، ولی داداشی روز پنجشنبه در نشست بزرگداشت روز خبرنگار با اصحاب رسانه، افزود: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری همیاری و همکاری با دولت چهاردهم را در دستور کار دارند و طبق دستور معظم له درصدد رفع مشکلات و معضلاتی هستیم که در سر راه دولت قرار دارد.

وی اظهارداشت: نمایندگان مجلس در خصوص رای به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم سلیقه ای عمل نخواهد کرد و مسائل سیاسی را فدای اصول کاری و سیاست های کلی نظام نمی کنند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزینه های پیشنهادی از سوی رییس جمهور در کمیسون های مربوطه بررسی خواهد شد و اگر اشخاصی که پیشنهاد می شوند با اساس نظام و اصولی که تعریف شده زاویه نداشته باشند از مجلس رای اعتماد خواهند گرفت.

داداشی بیان کرد: رسانه ها در جامعه موجب خیر و برکت هستند زیرا آنها دغدغه مردم را دارند و به دنبال رفع مشکلات آنها گام برمی دارند و این اقدام رسانه ها جای تحسین دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی رسانه ها در ارائه مطالب خود انصاف را رعایت نمی کنند و برخی مسائل را وارونه جلوه می دهند که جای تاسف دارد، این اقدام آنها برای مردم علامت سئوال ایجاد خواهد کرد و درستی و نادرستی مطلب را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس همواره درصدد تعامل و همکاری با رسانه ها بوده و هستم حتی زمانی که برخی با بی اخلاقی ها مسائل را طوری که خود صلاح می دانند، بیان می کنند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در فراکسیون نمایندگان شمال کشور نامه ای خطاب به رییس جمهور نوشته شده که در آن خواسته ایم در خصوص واردات برنج و چای نظرات کشاورزان را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر قرار به واردات این محصولات است به میزان کمبود کشور اقدام شود تا کشاورزان ما دچار آسیب نشوند و اگر ارز ترجیهی برای واردات تخصیص داده می شود به میزانی باشد که کشور به آن نیاز دارد، زیرا میزان محصول ما و مقدار مصرف مشخص است.

داداشی اعلام کرد: در برخی نقاط کشور تعدادی از کشاورزان به دنبال تغییر کاربری زمین های خود هستند، زیرا استدلال آنها این است که دیگر کار کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد و ما در مجلس درصددیم با رفع مشکلات آنها و کمک به تامین نیازهای این قشر زحمتکش به کشاورزان یاری برسانیم که این امر محقق نمی شود مگر با همکاری دولت و مجلس.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه اگر کاستی در جایی از شهرستان می بینند به ما اطلاع دهند زیرا خبرنگاران به عنوان کارشناسان خبری بین مردم قرار می گیرند و از همه مسائل و مشکلات باخبرند و با بیان کاستی ها به ما در راستای کمک به رفع آنها و پاسخ خواستن از مسئولان مرتبط یاری خواهد رساند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آستارا تقدیر شد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha