ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، رسالت اصلی خبرنگاران است

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، رسالت اصلی خبرنگاران است، بر نقد صادقانه، منصفانه و برادرانه عملکرد ادارات و مسئولان توسط رسانه‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان بهارستان به مناسبت روز خبرنگار، بر اهمیت پاسداشت قلم تأکید کرد و افزود: خبرنگاران، نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی‌ها و بهبود شرایط اجتماعی دارند.

وی با اشاره به اینکه انتشار اقدامات گسترده نظام و دولت با قلم خبرنگاران محقق خواهد شد، اظهارداشت: ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه با انتشار واقعیات محقق خواهد شد که رسالت اصلی خبرنگاران است.

ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، رسالت اصلی خبرنگاران است

فرماندار بهارستان نقش رسانه در حضور پررنگ مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تاثیرگذار دانست و بیان کرد: رسانه ها با آگاهی بخشی، مردم را پای صندوق های رای آوردند و با انتشار آن وحدت و وفاق ملی را به رخ دشمنان کشاندند و در مجموع در انتخابات ۳۳۰ هزار نفر در شهرستان در یک انتخابات پرشور در شهرستان شرکت کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سخنان رییس جمهور در بین خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها دولت را نقد کنند؛ اما انتقادات آنها صادقانه، منصفانه و برادرانه باشد و منشور کار ما هم در شهرستان هم این است همه باهم هستیم، دغدغه همه ما خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم است.

همچنین در در پایان این آیین از خبرنگاران شهرستان بهارستان تجلیل به عمل آمد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha