فرماندار بهارستان : استفاده ازظرفیت سمن‌ها در افزایش آگاهی  حفاظت از محیط زیست ضروری است

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان در بازدید از اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان با بیان اینکه گسترش و فراگیری مقوله حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه‌ای ملی ضروری است و در این راستا استفاده از ظرفیت سمن ها (سازمان های مردم نهاد) بسیار راهگشا است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز چهارشنبه ضمن تبریک هفته محیط زیست اظهار داشت: فرهنگ‌سازی عمومی و تعمیق بخشی به شناخت مردم در پیش‌برد هدف‌های سازمانی نقش بسیار موثری دارد و با توجه به محدودیت‌هایی که در نیروی انسانی و امکانات وجود دارد، باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها در این مسیر بهره برد.

وی در ادامه مقوله فرهنگ سازی در پاسداری و حفاظت از محیط زیست را مهم‌ دانست و خاطرنشان کرد: آموزش های عمومی برای اقشار و صنوف مختلف در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

فرماندار بهارستان افزود: محیط زیست و تنوع زیستی میراث ارزشمندی است که بشر آن را از نسل ‌های قبل به امانت گرفته و باید به نسل ‌های بعد بسپارد.

نوحی یادآور شد: هدف از نامگذاری روز جهانی محیط زیست، افزایش آگاهی مردم برای حفظ محیط زیست و ترغیب مسئولان به اتخاذ تدابیری برای مقابله با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری است.

شهرستان بهارستان در جنوب غربی استان تهران قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha