۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85562785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تأمین آب شرب پایانه مرزی مهران پایدار شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85562785
تأمین آب شرب پایانه مرزی مهران پایدار شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تامین آب شرب پایدار پایانه شهید سلیمانی( مرز مهران) با ورودی ۱۳۰ لیتر در ثانیه خبر داد.

"محمد محمدی" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تدابیر اتخاذ شده برای خدمات رسانی این شرکت به زائران حسینی (ع) در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: اقدام های لازم برای تامین آب پایدار در مرز بین‌المللی مهران برای آرامش و آسایش زائران در ۲ ماه محرم و صفر و ایام اربعین به بهترین نحو مطلوب انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ویژه آب و آبرسانی در فصل گرم سال برای بهره مندی زوار اربعین به مرز مهران، شرکت آب و فاضلاب استان اقداماتی از جمله تأمین آب پایدار پایانه های مسافری شهید رئیسی(برکت) و پایانه مرزی شهید سلیمانی در مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: آماده سازی قرارگاه عملیاتی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل پایانه شهید سلیمانی مهران،آماده سازی سردخانه شرکت آب و فاضلاب برای دپوی آب بسته بندی شده و اجرا و آماده سازی ۲ علمک جدید برای آبرسانی تانکرهای آبرسان به صورت سیار در داخل و خارج از مرز مهران از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در اربعین امسال است.

محمدی از نصب ۲ دستگاه دیزل ژنراتور در محل ایستگاه پمپاژ برای آمادگی در هنگام قطعی احتمالی برق خبر داد و گفت: شناسایی و جانمایی موکب ها در سطح استان ایلام برای سرویس دهی و خدمات آبرسانی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این ایام هماهنگی با واحدهای آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و پایش کیفیت بهداشتی آب با نظارت مراجع دارای صلاحیت بر پلمپ تانکرهایی که به صورت سیار خدمات آبرسانی را انجام می دهند نیز صورت گرفته است.

به گفته محمدی، تعبیه ماشین آلات مهندسی از جمله بیل مکانیکی برای حفر و خاکبرداری به منظور اقدام لازم در زمان وقوع شکستگی ها و اتفاقات احتمالی در طول خطوط انتقال آب نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفای ایلام در مرز مهران است.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین حسینی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha