تیم ستاره ساز فارس قهرمان مرحله نخست فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد

شیراز-ایرنا- تیم ستاره ساز فارس در مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته دوم بانوان کشور که در شیراز برگزارشد به مقام قهرمانی دست یافت.

سرمربی تیم ستاره ساز فارس، جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله که مسابقات آنها شامگاه جمعه در سالن امام حسن مجتبی (ع) شیراز پایان یافت پنج تیم شرکت داشتند و به صورت دوره ای با هم بازی کردند.

نگین پاکدل ادامه داد: پس از انجام بازیهای دوره ای تیم ستاره ساز فارس با ۱۰ امتیاز قهرمان شد و تیم طبیعت تهران با هفت امتیاز در جای دوم قرار گرفت و هر دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

استمداد از مسئولان استان؛ حمایت نمی شویم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال جوانان ایران با بیان اینکه حمایت نمی شویم،اظهارداشت: برای شرکت دراین مسابقات و گرفتن حامی مالی ( اسپانسر ) به هر کجا که فکرمی کنید سرزدم امابا دست خالی برگشتم هر چند در آخرین لحظه یک نفر به دادمان رسید و بخشی از هزینه ها راپرداخت کرد.

تیم ستاره ساز فارس قهرمان مرحله نخست فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد
تیم فوتسال ستاره ساز فارس

پاکدل ادامه داد: هزینه این تیم را خودم پرداخت می کنم اما انتظار دارم که مسئولان استان و ورزش ، شورای شهر و شهرداری از ما حمایت کنند چرا که حدود ۲۰ دختر جوان و آینده دار دورهم جمع شدند تا از فوتسال فارس دفاع کنند.

فروپاشی تیم های سازنده

وی اضافه کرد: دراین سال ها به دلیل نبودن حامی مالی بسیاری از بازیکنان فارس راهی تیم های استانهای دیگر شدند و یا اینکه تیم ها به فعالیت خود ادامه ندادند واگراین روند ادامه یابد معلوم نیست سرنوشت تیم ما به کجا خواهد کشید و باید فکری اساسی برای فوتسال بانوان فارس بکنند تا از فروپاشی آنها جلو گیری شود.

لباس برای تیم نداشتیم اما..

سرمربی تیم ستاره ساز بیان کرد: درحالی که نا امید شده بودیم اما مدیر بازرگانی لوازم یدکی میرباقری به دادمان رسید و بخشی از هزینه های تیم و خرید لباس را به عهده گرفت و گرنه حتی لباس ورزشی برای شرکت در مسابقات نداشتیم با این حال از آقای میرباقری تشکرمی کنیم و امیدوارم برای مرحله دوم که بازیها سخت تر می شود این حمایت ادامه یابد و بیشتر شود تا تیمی متشکل از ۲۰ بازیکن دختر جوان دلسرد نشوند.

پاکدل گفت: ضمن اینکه رییس و دبیر هیات فوتبال فارس و شیراز از تیم ما حمایت کردند.

رقابت های فوتسال دسته دوم بانوان کشور در ۶ گروه برگزار می شود و پس از پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد راه می یابند و در نهایت هم ۲تیم اول دوم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha