۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 85595181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تیم از فارس به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور صعود کردند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- مرحله مقدماتی لیگ فوتسال بانوان مناطق کشور پایان یافت و طی آن چهارتیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در لیگ دسته دوم کسب کردند که در بین این چهار تیم ۲ تیم از فارس حضور دارد.

نایب رییس هیات فوتبال شیراز روز جمعه در مصاحبه با خبرنگارایرنا گفت: فُرمت مسابقات لیگ های مختلف فوتسال بانوان ایران تغییر کرده و در حققیت به همان روش قبل که لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم و لیگ مناطق بوده بازگشته است.

ستاره زارع اضافه کرد: با فرمت جدید تیم های شمس اوز و ستاره ساز فارس از لیگ مناطق به دسته دوم صعود کردند.

پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی در فارس

وی گفت: تیم های شمس اوز فارس، بانوی طبیعت تهران، استقلال بیدستان قزوین و ستاره ساز فارس تیم های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات فوتسال بانوان مناطق کشورهستند و فارسی ها به دنبال آن هستند تا میزبانی مرحله پایانی را در شیراز و یا اوز برعهده بگیرند.

۲ تیم از فارس به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور صعود کردند
تیم فوتسال شمس اوز فارس

زارع ادامه داد: درگروه یک این مسابقات که در قزوین پایان یافت تیم شمس اوز با مربیگری صفا علوی با 12 امتیاز صدرنشین شد تیم بانوی طبیعت تهران هم با همین تعداد امتیاز و شکست در بازی رو در رو برابر شمس اوز،‌ در جای دوم قرار گرفت و هر ۲تیم به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان صعود کردند.

فارس در لیگ برتر و دسته یک تیم ندارد!

فارس نه تنها در لیگ برتر و حتی در دسته یک هم سهمیه ندارد و تیم های پویندگان صنعت فجر، چابک، ارم پیمایش و ستاره ساز از شیراز وشمس اوز هم از شهرستان اوز نماینده های استان فارس در لیگ دسته دوم هستند.

۲ تیم از فارس به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور صعود کردند
تیم ستاره ساز شیراز

شکایتی که سرنوشتش معلوم نشد، بایگانی دراداره کل ورزش ؟

روزگاری نه چندان دور فارس ۲تیم در لیگ برتر و چند تیم هم در لیگ دسته یک و پایین تر داشت اما به دلیل ضعف در مدیریت تیم ها که حاشیه های زیادی از خود به جای گذاشتند، فارسی ها نه تنها در لیگ برتر بلکه در دسته یک هم تیم ندارند؟!

از حمله سگ های ولگرد تا نان و سیب زمینی و مهاجرت به استانی دیگر

از حمله سگ های ولگرد به تیم بانوان پارس آرا در کرج و دادن نان و سیب زمینی به بازیکنان و پنچر شدن مینی بوس حامل آنها در جاده ها همه این ها از حاشیه هایی است که بانوان فوتسالیست شیرازی با آن درگیر بودند و بسیاری هم ناگزیر برای ادامه فوتبال و امرار معاش، شیراز را به استانی دیگر ترجیح دادند.

ستاره زارع سر مربی سابق تیم پارس آرا به خبرنگار ایرنا گفت: هم من و هم بازیکنان تیم پارس آرا شیراز از بابت طلبمان از مسئول این تیم به هیات فوتبال فارس، سازمان لیگ و اداره کل ورزش و حراست این اداره شاکی شده ایم و تا به حال هم پاسخی دریافت نکرده ایم.

خبرگزاری ایرنا برای اطلاع از سرنوشت شکایت بازیکنان و مربی تیم پارس آرا منتظر پاسخ مسئولان اداره کل ورزش و جوانان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha