۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85562905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولیت مجلس برای رای به وزرا سنگین است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه ریاست جمهوری مسوولیت سنگینی در معرفی وزیران پایبند به انقلاب و مبانی امام(ره) و دشمن ستیز دارد، گفت: مسوولیت مجلس نیز بسیار سنگین است و نمایندگان باید در رای اعتماد به وزرا دقت کافی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهر بیان کرد: افرادی که با شاه، آمریکا و اسرائیل بودند با ایران نیستند و نباید به آنها فرصت اجرای ایده‌هایشان داده شود.

وی با بیان اینکه دولت در انتخاب وزرا و کابینه مراقب افراد نفوذی باشد، افزود: ملت ایران مصیبت‌های زیادی از این افراد متحمل شده است.

امام جمعه دزفول بیان کرد: شهادت افرادی چون شهید حججی عاقبت حضور خط نفوذ، سکوت و تمکین در برابر آن است.
وی با اشاره به فجایعی که در زمان امام حسن مجتبی (ع) اتفاق افتاد، افزود: مقام معظم رهبری بارها سفارش کردند که دولتمردان مراقب جریان نفوذ باشند ولی در دوره‌ای عمل نشد.
حجت الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه دولت منتخب این هفته وزرا و کابینه خود را به مجلس معرفی می‌کند، گفت: دولت باید مراقب باشد زیرا ملت ما مصیبت‌های زیادی از خط نفوذ در دولت روحانی کشیده است.


امام جمعه دزفول اظهارکرد: جریان نفوذ یک جریان جدی است که از روز اول انقلاب که خواستند قانون اساسی را تصویب کنند در لایحه قصاص به میدان آمد.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی و مخالفت‌های لایحه قصاص افزود: افرادی که با اصل مبانی امام (ره) مشکل داشتند نتوانستند حرف خود را در جمهوری دموکراتیک اسلامی به کرسی بنشانند.
حجت‌الاسلام بهرام‌پور گفت: نباید اجازه دهند اسلام دست نااهلان بیفتد، باید دید تاکنون چه مسیری طی شده و چه خطری پیش روی ما است، اکنون چه افرادی می‌خواهند روی کار بیایند و چه اتفاقاتی برای ملت رقم بزنند.

قدردانی از مدال آوران المپیک

امام جمعه دزفول با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در المپیک فرانسه گفت: تیم المپیک کشورمان مدال‌های خوبی کسب کردند و نشان دادند جوانان کشورمان در هر صحنه‌ای غیرتمندانه حاضر شوند سربلند خواهند بود.
حجت الاسلام بهرام‌پور از ورزشکاران برومند کشورمان که توانستند با افتخار این مدال‌ها را کسب و دل ملت را شاد کنند قدردانی و اظهار امیدواری کرد این پیروزی‌ها تداوم یابد.
وی گفت: سعید اسماعیلی کشتی‌گیر دزفولی و دیگر ورزشکاران خوزستانی نیز توانستند مدال‌های خوبی در این رقابت‌ها کسب کنند که قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام بهرام‌پور از مبینا نعمت‌زاده که پیروزی خود را به امام زمان(عج) پیوند زد تبریک گفت و افزود: نسل جوان باید نسل امان زمانی باشد.
وی افزود: در آستانه ظهور قرار گرفتیم باید لیاقت خود را برای استقبال از ایشان نشان دهیم.

خبرنگاران و ورزشکاران حمایت شوند

امام جمعه دزفول هفته خبرنگار را نیز تبریک گفت و بیان کرد: خبرنگاران نشان دادند با تعهد می‌توانند گام‌های بزرگی برای نجات بشریت بردارند.
وی افزود: خبرنگاران تلاش می‌کنند حق را حتی به قیمت جانشان آشکار کنند همانگونه که حضرت رقیه (س) و حضرت زینب(س) چنین بودند.
حجت الاسلام بهرام‌پور گفت: ورزشکاران زیادی با وجود مدال‌آوری به شایستگی حمایت نمی‌شوند وضعیت خبرنگاران نیز همین‌طور است لذا ازمسوولان استانی و شهرستانی تقاضا می‌شود ارزش آنها را حفظ کنند و با نامهربانی عملکردشان را ببینند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha