امام جمعه دزفول: نامزدهای انتخابات در مسیر منافع دشمن قرار نگیرند

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: نامزدها باید مراقب باشند در مسیر منافع دشمن قرار نگیرند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: نامزدهای انتخابات و حامیان آنها باید به این نکته توجه داشته باشند که رفتن در مسیر خطا برای کسب رای نه تنها ایمانی و انسانی نیست بلکه چهره ایمان کشور را مخدوش می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر به خاطر منافع شخصی از نامزدی حمایت کردیم در روز قیامت باید به یک ملت پاسخ دهیم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه تنفیذ دولتمردان با حکم ولی فقیه انجام می‌شود، اظهارکرد: حضور افراد در پست‌های کلیدی در صورتیکه با ولی فقیه و قانون هماهنگ نیستند، هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی حرام است.

کسی که با زر و زور و تزویر به قدرت برسد به ملت خدمت نمی‌کند

امام جمعه دزفول با اشاره به استفاده حداکثری امام خمینی (ره) از ظرفیت مردم برای پیشبرد امور و رفع مشکلات کشور گفت: حضرت امام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را با مردم به پیروزی رساند و دنیا از این پیروزی‌ها بدون داشتن ارتش متحیر شد.

وی افزود: دنیا به زر و زور و تزویر متکی است ولی حضرت امام از هیچ یک از این موارد استفاده نکرد.

حجت‌الاسلام بهرام پور با اشاره به تاکید امام خمینی(ره) مبنی بر جلوگیری از افتادن انقلاب به دست نا اهلان بیان کرد: افرادی نظیر معاویه که با اتکا بر زر و زور و تزویر قدرت را در دست می‌گیرند، نمی‌توانند به ملت خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران از ابتدا برای حکومت اسلامی و استقرار ارزش‌های اسلامی انقلاب کردند، افزود: حکومت اسلامی یعنی حکومت خدا بر مردم و دموکراسی یعنی حکومت مردم بر مردم که حضرت امام با تلفیق هردو، حکومت جمهوری اسلامی را ایجاد کرد.

راه نجات کشور، همدلی است

امام جمعه دزفول راه نجات کشور از مشکلات و گرفتاری‌ها را همدلی دانست و گفت: انتظار کشیدن برای اقدام دیگران تزلزل بوجود می‌آورد.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ۹ دی روز همدلی و بصیرت افزود: مردم در این روز نشان دادند هرگاه خطری انقلاب را تهدید کند منتظر کسی نمی‌مانند و وارد صحنه می‌شوند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این شهید والا مقام همچون امام غریبش مظلومانه به شهادت رسید و پیکرش تکه تکه شد.

امام جمعه دزفول ادامه داد: شهید سلیمانی به صورت شبانه روزی برای کسب رضای خدا تلاش کرد و توانست رضایت مردم، ولی فقیه و خداوند متعال را کسب کند.

وی تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی را یادآور شد و اظهارکرد: هر کس با خدا باشد و دل به خدا بدهد محبوب دل‌ها می‌شود.

وضعیت اقتصادی برای فرزندآوری در جامعه اسلامی هرگز مطرح نبوده و نیست

حجت الاسلام بهرام پور با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) بر لزوم فرزندآوری برای کسب رضای خدا تاکید کرد و گفت: همه ما اعتقاد داریم رزق فرزند با خدا است لذا بهانه کردن وضعیت اقتصادی برای فرزندآوری هرگز در جامعه اسلامی مطرح نبوده و نیست.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان افزود: چشم و هم چشمی هزینه ازدواج را بسیار زیاد کرده است که مادران و پدران برای رفع این مشکل نقش مهمی دارند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه والدین انتظار یک زندگی لاکچری در ابتدای زندگی مشترک نداشته باشند، اظهارکرد: وقتی تمام اسباب زندگی برای جوان در ابتدای زندگی مشترک فراهم باشد انگیزه‌ آنها برای کار و تلاش کم می‌شود.

حجت‌الاسلام بهرام پور خانواده را یکی از اهداف امروز دشمن دانست و بیان کرد: بانوان در راستای اعتلای جامعه اسلامی و افزایش جمعیت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه زن باید در خانه محور باشد و همه به دور آن بچرخند، افزود: بهترین هدیه به بانوان طلا و لباس و کالای خانه نیست بلکه محبت است.

لزوم تقویت امید در جامعه

امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای گرفتن امید و ایمان ملت ایران گفت: دشمن سال گذشته با هدف ترویج ابتذال در جامعه ایران، عده‌ای را فریب داد و به خیابان کشاند.

وی افزود: دشمن در قالب قاچاق و توزیع لوازم آرایشی و لباس‌های نامطلوب و همچنین انتشار صحنه‌های فساد در فضای مجازی به دنبال گرفتن ایمان از جامعه است.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: فشار اقتصادی، تعطیلی کارخانه‌ها و وابسته کردن ایران به منظور ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ در دولت به دنبال اتخاذ برخی سیاست‌های نادرست برای تحت فشار قراردادن ملت بود، ادامه داد: بخشی از اقدامات دشمن برای افراد خاکستری و برخی ویژه اهل ایمان است.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: ملت ایران برای مقابله با ظلم و ستم و زمینه‌سازی ظهور انقلاب کردند لذا بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب باید امیدواری را در جامعه تقویت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha