با همه توان در راستای ارتقا جایگاه تیم شهرداری آستارا تلاش می کنیم

آستارا - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: با همه توان در راستای ارتقای سطح و جایگاه تیم فوتبال شهرداری آستارا در فصل جدید گام بر می داریم.

یاشین سزاوار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: از محبت و حمایت همه مردم آستارا و بخصوص پیشکسوتانی که همواره همراه بوده اند قدردانی می‌کنم و از یکایک اساتید و بزرگان فوتبال آستارا رخصت خواسته و امیدوارم که بتوانیم با همدلی همه هواداران و حمایت همه جانبه و همکاری بیش از پیش مسئولان روزهای خوبی را برای فوتبال آستارا رقم بزنیم.

وی در خصوص همکاران خود با این تیم و اعضای کادر فنی عنوان کرد: در مورد همکارانم با دقت بررسی هایی انجام شد و با مسئولان باشگاه صحبت هایی صورت گرفت تا در مجموع علی قربانی و عسگر اجرایی بعنوان مربی، نوید حقیقت بعنوان مربی دروازبانان و صادق بابایی بعنوان بدنساز در کنار هم در کادر فنی شهرداری آستارا طی امسال حضور داشته باشند.

سزاوار با اشاره به برگزاری تست فوتبال این باشگاه بیان کرد: بمدت ۲ روز تست فوتبال برای جذب بازیکنان جوان و مستعد را برگزار کردیم و با اینکه زمان لازم برای اطلاع رسانی گسترده نداشتیم اما بسیاری از نقاط دور و نزدیک آمدند و در تست باشگاه شرکت کردند که تعدادی از بازیکنان حاضر در تست کیفیت خوبی داشتند و به آنها فرصت بیشتری می دهیم و در آینده در موردشان تصمیم خواهیم گرفت.

سرمربی تیم شهرداری آستارا در ادامه با اشاره به شرایط جذب بازیکن افزود: با در نظر گرفتن بودجه باشگاه به جمع بندی نهایی رسیدیم و لیست بازیکنان مورد نیاز را تهیه کرده و در اختیار باشگاه گذاشتیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان سال گذشته با چند نفر مذاکراتی داشتیم و کار جذب بازیکن را در سکوت و آرامش دنبال می‌کنیم و در هفته پیش رو نسبت به معرفی بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه های آینده و پیش‌فصل تیم شهرداری آستارا اعلام کرد: تمرینات تیم با بازیکنان بومی و امید و نیز تعدادادی از بازیکنان تستی و مد نظر کادر فنی آغاز شده و بصورت جدی از شنبه وارد اردوی آماده سازی و تمرینات بدنسازی پیش فصل در آستارا خواهیم شد.

وی گفت: طبق برنامه، اردوی یک هفته ای در تهران برگزار و بازیهای دوستانه ای خواهیم داشت تا آماده شروع فصل جدید لیگ آزادگان باشیم.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول موفق شد سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند به همین دلیل سزاوار در فصل جدید کار به مراتب شرایط سخت‌تری خواهد داشت.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha