پیگیری ها برای رفع مشکلات باشگاه شهرداری آستارا در حال انجام است

آستارا - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تعامل و همکاری های خوبی با سازمان لیگ و هیات فوتبال در جهت رفع مشکلات باشگاه شهرداری آستارا انجام شده و امید است این مسائل مرتفع شود.

صادق پورحنیفه روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر خبرگزاری ایرنا آستارا برگزار شد، اظهار کرد: رفع ایرادات ورزشگاه وحدت شامل نصب چمن مصنوعی باکیفیت و روشنایی از شروط سازمان لیگ‌برای میزبانی تیم شهرداری آستاراست.

وی افزود: به زودی عوامل سازمان لیگ برای بازدید نهایی در ورزشگاه وحدت آستارا حضور می یابند و مسئولان شهرستانی و استانی یک هفته فرصت دارند تا نسبت به رفع ایرادت سخت افزاری باشگاه اقدام کنند.

مدیرعامل تیم شهرداری آستارا بیان‌ کرد: امسال بازی بر روی چمن طبیعی جزو الزامات نیست اما چمن مصنوعی فعلی ورزشگاه وحدت آستارا نیز مورد تایید نبوده و هزینه مورد نیاز برای تعویض آن رقمی حدود ۶۰میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی هم منتظر تعیین تکلیف میزبانی تیم است تا نسبت به خرید سهم ۵۱درصدی شهرداری اقدام کند و در عمل این تیم بصورت ۱۰۰ درصدی و کامل توسط بخش خصوصی مدیریت شود.

پورحنیفه افزود: راه اندازی سامانه بلیط‌فروشی الکترونیکی با نصب گیت‌های ورودی جزو وعده‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان بود اما تاکنون نسبت به تحقق این وعده اقدام عملی صورت نداده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری آستارا در فصل گذشته کم‌هزینه‌ترین تیم‌لیگ بود، اضافه کرد: تمرینات تیم از هفته آینده بصورت جدی با هدایت یاشین سزاوار آغاز می شود و بازی‌های لیگ‌دسته اول هم از ۱۷شهریور کلید می خورد که در این راستا اگر ایرادات ورزشگاه وحدت آستارا تا زمان مقرر رفع نشود، برای میزبانی بازی های شهرداری آستارا ورزشگاه جایگزین در یکی از شهرهای همجوار تعیین خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری آستارا ادامه داد: سال گذشته با چند نفر از بازیکنان هم مذاکراتی داشتیم و کار جذب بازیکن را در سکوت و آرامش دنبال می‌کنیم و در هفته پیش رو نسبت به معرفی بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه های آینده و پیش‌فصل تیم شهرداری آستارا عنوان کرد: تمرینات تیم با بازیکنان بومی و امید و نیز تعدادادی از بازیکنان تستی و مد نظر کادر فنی آغاز شده و بصورت جدی از شنبه وارد اردوی آماده سازی و تمرینات بدنسازی پیش فصل در آستارا خواهیم شد.

پورحنیفه گفت: طبق برنامه، اردوی یک هفته ای در تهران برگزار و بازیهای دوستانه ای خواهیم داشت تا آماده شروع فصل جدید لیگ آزادگان باشیم.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول موفق شد سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند به همین دلیل سزاوار در فصل جدید کار به مراتب شرایط سخت‌تری خواهد داشت.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha