۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبر: 85563082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه شهریار

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهریار گفت: مأموران انتظامی با کشف یک فقره قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه این شهرستان قاتل را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران سرهنگ پیمان فتاحی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در فردوسیه شهریار به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با سرعت عمل برای حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل را آغاز کردند.

کشف قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: با حضور مأموران انتظامی در صحنه، جسد زنی افتاده بر زمین کشف شد و عوامل انتظامی در فاصله ۵۰ متری مقتول به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند که در بررسی ها مشاهده شد درب های خودرو باز و آثار خون در صندلی خودرو مشهود و یک نفر مرد میانسال در کنار خودرو در حالت بیهوش افتاده بود.

وی ادامه داد: پس از اقدام اولیه درمانی و تحقیق از این مرد معلوم شد با همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده و پس از درگیری لفظی و فیزیکی، و کوبیدن سر همسرش به ستون خودرو، او را به قتل رسانده و قصد رها کردن جسدش را داشته که توسط پلیس دستگیر می شود.

عامل اصلی نزاع و درگیری در ملارد دستگیر شد

کشف قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: عامل اصلی نزاع و درگیری در مارلیک دستگیر شد.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر قدرت نمایی باسلاح گرم توسط اوباش سابقه دار، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرارگرفت.

وی افزود: با آغاز بررسی پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی توانستند، اوباش سابقه دار را در مخفیگاهش در مارلیک دستگیر و سه قبضه شمشیر و پنج قبضه قمه از وی کشف کنند.

جمع آوری ۵۹ معتاد متجاهر در شهرستان قدس

کشف قتل عمد به دلیل اختلافات خانوادگی در فردوسیه شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: ۵۹ معتاد متجاهر در این شهرستان جمع ‌آوری شدند.

سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو مطالبات شهروندان در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، با هماهنگی قضائی طرح آرامش در شهر در شهرستان قدس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح در روز گذشته تعداد ۵۹نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ها جمع آوری وبرای درمان به مرکز بازپروری معتادان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خاطرنشان کرد: طرح امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر به صورت مستمر در شهرستان قدس ادامه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha