۸۹ هکتار زمین راکد شهرک‌های صنعتی گلستان پس گرفته شد

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم این شرکت، تعیین تکلیف قراردادهای سال‌های گذشته است، گفت: ۸۹ هکتار از زمین‌های راکد شهرک‌های صنعتی استان بازپس گرفته شد.

رضا شهمرادی روز شنبه به مناسبت گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: این زمین‌ها در سال‌های گذشته واگذار شد اما از آنجا که سرمایه‌گذاری در آن اتفاق نیفتاد تعیین تکلیف و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شده است.

وی افزود: وظیفه اصلی شهرک‌های صنعتی، تامین زمین، زیرساخت و انجام پروژه‌های عمرانی است که در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در این بخش افتاد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از رشد قابل‌توجه پروژه‌های شهرک‌سازی استان در سه سال اخیر خبر داد و افزود: ۶۵۰ واحد صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان وجود دارد که برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

۸۹ هکتار زمین راکد شهرک‌های صنعتی گلستان پس گرفته شد

شهمرادی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان گلستان نقش به سزایی دارند و خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یکی از رسانه‌های فعال و پویا در بیان عملکرد دولت‌ها بسیار اثرگذار است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha