کابینه از روی عمد امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است/ پارلمان استیضاح را آغاز کند

تهران-ایرنا- ۴ مقام امنیتی و نظامی پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کردند که کابینه این رژیم به رهبری «بنیامین نتانیاهو»، با آگاهی و از روی عمد، امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، این مقامات نظامی و امنیتی اعلام کردند: کابینه با بازنگرداندن اسرا و پایان ندادن به جنگ غزه، امنیت ما را به خطر انداخته است.

آن‌ها افزودند: کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) باید فورا کابینه را مهار و اقدامات لازم را برای استیضاح آغاز کند.

اخیرا «عاموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر با اشاره به احتمال گسترش جنگ در منطقه بعد از ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، گفت: اسرائیلی ها فهمیده اند که نتانیاهو در حال بردن اسرائیل به سمت یک فاجعه راهبردی است.

این کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی افزود: ادامه جنگ در نوار غزه، ما را به سمت جنگ طولانی مدت و گسترده در جبهه های مختلف می‌برد.

در همین حال، برخی رسانه های رژیم صهیونیستی نیز وضعیت نابسامان این روزهای سرزمین های اشغالی را در سایه هراس صهیونیست ها از پاسخ ایران به تمسخر گرفتند و نوشتند: اسرائیل که خود را ابرقدرت می دید، اکنون ۱۰ روز است که از ترس پاسخ ایران و حزب الله، سرجایش خشکش زده است!

این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه ترس از انتقام گیری جمهوری اسلامی ایران از این رژیم به خاطر ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران بتازگی دست به لفاظی زد.

وی که به همراه سایر سران و شهرک نشینان صهیونیست در ترس و نگرانی از پاسخ ایران و محور مقاومت به سرمی برد، برای روحیه دادن به صهیونیستها و سرپوش گذاشتن بر وضعیت نابسامان داخلی خود مدعی شد: «ما ضربات سختی به هریک از نمایندگان ایران وارد می کنیم و آماده همه سناریوهای دفاعی و هجومی هستیم».

نتانیاهو که در پی ترور شهید هنیه ناتوان از مقابله با حمله انتقامجویانه محور مقاومت است و بار دیگر به ارباب آمریکایی خود و انگلیس متوسل شده است، ادعا کرد: «به دشمنانمان تکرار می کنم که آنها در مقابل هر اقدام خصمانه علیه ما، هزینه گزافی خواهند پرداخت».

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha