مطالبه‌گری و نقد سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات است

گرگان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: انتقاد و مطالبه‌گری خبرنگاران در بهبود خدمت‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به جامعه هدف و رفع مشکلات راهگشا است.

دکتر سعید گلفیروزی روز شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان، نقش رسانه و خبرنگاران در توسعه و پیشرفت استان گلستان را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: خبرنگاران رزمندگان ما در جنگ نرم هستند.

وی با بیان اینکه توسعه اطلاع‌رسانی در ارتقای عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاثیر به‌سزایی دارد، افزود: مطالبه‌گری و نقد سازنده خبرنگاران به اجرای بهتر امور اجرایی توسط دستگاه‌های اجرایی کمک قابل‌توجهی می‌کند که خبرگزاری جمهوری اسلامی این نقش را به خوبی ایفا کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با قدردانی از نقش‌آفرینی خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: انعکاس اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط خبرنگاران امید و نشاط را به جامعه تزریق می‌کند.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha