۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85563815
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اداره راه و شهرسازی رباط کریم مستقل شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85563815
اداره راه و شهرسازی رباط کریم مستقل شد

رباط کریم - ایرنا- فرماندار شهرستان رباط کریم گفت : در جهت تسریع در رسیدگی به امور شهروندان در شهرستان ، اداره راه و شهرسازی از شهرستان اسلامشهر جدا و به صورت مستقل به مردم خدمات ارایه می دهد.

امید احمدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم خبردادو اظهار داشت : این اداره به صورت تجمعی سه شهر رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر با یک مدیر به مرکزیت اسلامشهر اداره می شد که با استقرار اداره در شهرستان مردم می توانند ازاین اداره خدمات دریافت نمایند.

وی افزود: شهرستان رباط کریم پایتخت مسکن حمایتی را در کشور به خود لقب داده ولی متاسفانه تا به امروز وپیگیرهای مسئولین قبلی متولی مسکن در شهرستان استقلال پیدا نکرده بودو این امر باعث مشکلاتی برای تحقق طرح های پیش بینی شده به ویژه در قالب طرح نهضت مسکن ایجاد کرده بود.

فرماندارباط کریم بیان داشت : با پیگیری و مذاکراتی که در این دوسال با استاندار و مدیرکل راه و شهر سازی انجام شد موافقت انها بر مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم صورت گرفت و مسئول این اداره حکم ابلاغ خود را در هفته گذشته از مدیر کل راه و شهرسازی دریافت کرد.

احمدی در ادامه ضمن تشکر از استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در تسریع استقلال این اداره گفت:با مستقل شدن این اداره هدفگذاری کامل اولیه وارایه خدمات به مردم به خوبی محقق می شود.

شهرستان رباط کریم در جنب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، نصیر شهر و پرند قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha