مرکز کنترل و کاهش آسیب زنان و کودکان در حاشیه شهر مشهد در دست ساخت است

مشهد-ایرنا- مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: مرکز کنترل و کاهش آسیب زنان، مادران و کودکان آسیب دیده اجتماعی در حاشیه شهر و در منطقه پنج شهرداری با کمک خیرین در دست ساخت است.

محمود عبدالله زاده روز شنبه در نشست ستاد خیرین شهریار (خیرین فعال در طرح های شهری) در مشهد افزود: ۹ طرح عام المنفعه دیگر نیز در دست مطالعه و اقدام برای کلنگ زنی است.

وی اضافه کرد: هم اینک مجتمع فنی و حرفه ای شهید قاسم سلیمانی ویژه بانوان در انتهای خیابان حر ۱۳ با مشارکت خیرین به بهره برداری رسیده و در حال خدمت رسانی است که یکی از طرح های شاخص از نظر هم افزایی مدیریت شهری و خیرین است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: ستاد خیرین شهریار در سال ۹۸ و در راستای انسجام بخشی به اجرای فعالیت ها و موضوعات مرتبط با امور عام المنفعه شهر و جلب مشارکت خیرین در شهرداری مشهد ایجاد شده است و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به عنوان متولی فعالیت های شهرداری در حاشیه شهر مسوولیت این ستاد را بر عهده دارد.

شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: در ابتدای ایجاد ستاد خیرین شهریار قرار بود نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازهای شهری بر اساس نظر نخبگان و یافته‌های مطالعاتی ایده ها در این ستاد مطرح و ضمن آگاه‌سازی خیرین در زمینه‌های مزبور مشارکت آنان جذب شود، اما اکنون با برگزاری نشست ها در سطوح مختلف، همکاری ها بیشتر شده و سرعت انجام طرح های خیرساز نیز رو به فزونی است.

محمدرضا قلندر افزود: ستاد خیرین شهریار فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی همه خادمان این شهر برای حل مشکلات مردم است و مقرر شده است ایده ها در شورای خیرین شهریار بررسی شود و آن چیزی که صلاح شهر و مورد علاقه خیرین باشد تبدیل به یک بسته مشارکتی گردد و برای تصویب به شورای شهر ارائه شود.

مهدی ناصحی رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت: با توجه به تاثیر مثبت طرح های خیرساز به خصوص در حاشیه و مناطق محروم شهر، ساخت طرح های خدماتی گسترده با مشارکت خیرین در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha