فرماندار شهرری: مشکل آب فشافویه با افزایش چاه های آب رفع می شود + فیلم

شهر ری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مقرر شده است ظرف ۴۸ ساعت آینده دوچاهی که مربوط به بخش خصوصی بوده است کیفیت سنجی شود و وارد مدار خط انتقال آب شهر حسن آباد و بخش فشافویه گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز شنبه در جلسه ای که در بخشداری فشافویه با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرستان ری، محمد مهدی رحیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، محمد بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری،حجت السلام سید حسین امیری امام جمعه حسن آباد فشافویه، حسن حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه ۶تهران -شهرری، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه برگزار شد.

فرماندار شهرری: مشکل آب فشافویه با افزایش چاه های آب رفع می شود + فیلم

مهدی باب الحوائجی با بیان این که بخش آبرسانی در سطح کشور دچار مشکل شده است افزود: در شهرحسن آباد و بخش فشافویه این مسئله حادتر و مقرر شده است که برق چاه هایی که آب شرب را تامین می کند قطع نشود .

وی در ادامه با اشاره به شناسایی چاههای جدید افزود: مقرر شده است ظرف ۴۸ساعت آینده ۲چاهی که مربوط به بخش خصوصی است، شناسایی شده و کیفیت سنجی بشود و وارد مدار خط انتقال آب شهر حسن آباد و بخش فشافویه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در داخل حسن آباد و بخش فشافویه چاه هایی مختلف که در اختیار کشاورران است به اجاره بگیریم و برای تامین آب شرب مردم اختصاص دهیم.

فرماندار شهرری: مشکل آب فشافویه با افزایش چاه های آب رفع می شود + فیلم

فرماندار ویژه ری در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع آب در بخش فشافویه نیازمند برنامه ریزی قوی است که آبفا آن را انجام داده است و در این زمینه باید یک مبادله نامه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت پذیرد و توافقات آن انجام و رد و بدل گردد،‌ همچنین بودجه ای نیز در این زمینه اختصاص یافته است که این منطقه وارد رینگ شهر تهران شود و در آینده ایی نه چندان دور مشکل آب این منطقه حل گردد و این مسئله نیاز به برنامه دراز مدت دارد.

فرماندار شهرری: مشکل آب فشافویه با افزایش چاه های آب رفع می شود + فیلم

باب الحوائجی در خصوص فروش آب متذکر شد: ریاست حوزه ی قضایی شهرری دستور دادند تمام اشخاصی که از انشعابات به صورت غیر مجاز آب برداشت می کنند، جرم تلقی شود و با افراد خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: آب فروشی در شهر حسن آباد ممنوع است، اماکن و واحدهایی که اقدام به تصفیه آب می کنند فقط باید به صورت محدود آن را در اختیار مردم قرار دهند و از فروش تانکری خودداری نمایند، در صورت مشاهده اقدام به بسته شدن آن اماکن و برخورد قضائی با افراد خاطی صورت می گیرد.

وی درپایان افزود: از تمامی مردم عزیز این منطقه تقاضا می کنیم در مصرف آب صرفه جویی کنند و همچنین این توصیه را به مردم داریم که منازل خود را به مخزن آب مجهز نمایند تا در صورت قطع های احتمالی بتوانند تامین آب نمایند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha