۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷
کد خبر: 85564270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار قدس بر نقش خبرنگاران در جهاد تبیین

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷
کد خبر: 85564270
تاکید فرماندار قدس بر نقش خبرنگاران در جهاد تبیین

شهرقدس- ایرنا- فرماندار شهرستان قدس بر ضرورت جهاد تبیین در همه زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در این بخش نقش بسیار مهم و غیرقابل انکاری دارند.

به گزارش ایرنا وحید گلی‌کانی روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد همه شهدا به ویژه شهید صارمی و شهید هادی حسینی سنگری تنها شهید خبرنگار شهرستان قدس بر ضرورت همکاری و همراهی خبرنگاران در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی دقیق و صحیح از اقدامات و عملکرد دستگاههای دولتی و همچنین انعکاس کاستی ها و مطالبات مردمی تاکید و برخی اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در سطح شهرستان قدس را تشریح کرد.

وی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سایه منویات مقام معظم رهبری و در کمال آرامش و سلامت را نشان بلوغ سیاسی ملت ایران دانست که بر اساس آن امورات کشور به بهترین شکل به دولت چهاردهم تحویل گردید .

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل دولت چهاردهم و انتخاب وزرای کارآمد ،شاهد شکوفایی و رشد و بالندگی در سطح کشور و همچنین شهرستان قدس باشیم .

وی احداث خط انتقال آب از تهران به شهرستان قدس، افزایش چاه‌های استحصال آب به تعداد ۵۱ حلقه ، ساخت تصفیه خانه و جمع‌آوری فاضلاب همراه با خط انتقال در کمترین زمان، توسعه فضای اموزشی با احداث کلاس های درس مورد نیاز ، تکمیل ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ، آغاز بکار پنج اداره و نهاد دولتی بخشی از جمله اقدامات سال‌های اخیر در این شهرستان است.

فرماندار قدس بیان کرد :با همکاری مدیریت شهری ، پروژه های زیربنایی متنوعی در شهرستان درحال ساخت است که این هماهنگی بین دستگاهی در سایر شهرستان ها کمتر دیده می شود .

در نشست تجلیل از خبرنگاران ، حق وردی نماینده مردم شهرستانهای قدس ملارد و شهریار ، شهردار و رییس شورای شهر قدس ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پدر شهید حسینی سنگری حضور داشتند.

تاکید فرماندار قدس بر نقش خبرنگاران در جهاد تبیین
در ادامه این نشست ضمن تجلیل از خبرنگاران ، چند تن از حاضرین به نمایندگی از سایر خبرنگاران به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند که پیرو پیشنهاد یکی از خبرنگاران مقرر شد از سوی مدیریت شهری دفتری برای استقرار خانه مطبوعات شهرستانهای غرب استان تهران در اختیار قرار گیرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha