مدال‌آوری بانوان ایران در المپیک چهره با صلابت و موفق زن ایرانی را به تصویر کشید

ساری- ایرنا- نماینده مردم قائمشهر،‌ سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدال‌آوری دختران ورزشکار ایران در المپیک ۲۰۲۴ فرانسه از آن به عنوان نمایش دیپلماسی زیبای این قشر در عرصه جهانی نام برد.

به گزارش ایرنا،‌ عمران عباسی شامگاه شنبه در نشست خبری نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با اصحاب رسانه شهرستان‌های این حوزه انتخابیه اظهار کرد:‌ بانوان ورزشکار کشور با افتخار و اقتدار توانستند به موفقیت‌های خوبی دست یابند و پرچم کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

وی از "مبینا نعمت زاده" به عنوان نمونه‌ای از صدها بانوی موفق کشورمان نام برد و ادامه داد: این ورزشکار به همراه دیگر بانوان ورزشکار چهره موفق و با صلابت زنان ایران را به تصویر کشیدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین به افتخارآفرینی سایر ورزشکاران ایران در المپیک اشاره کرد و افزود: هادی ساروی‌ها و حسن یزدانی‌ها"و مربیان ورزشکاران تیم ملی ایران به عنوان تلاشگران عرصه‌های موفقیت کشور در آوردگاه‌های جهانی با پیروزی در میادین ورزشی کار بزرگی انجام داده‌اند.

عباسی با اشاره به پشت سر گذاشتن روز خبرنگار و تلاش‌های این قشر تصریح کرد:‌ خبرنگاران قشر فهیم و پرتلاشی هستند که با وجود تمام مشقت‌هایی که در عرصه اطلاع‌رسانی تحمل می‌کنند هیچگاه به حق و حقوق لازم خود دست نیافته‌اند.

مدال‌آوری بانوان ایران در المپیک چهره با صلابت و موفق زن ایرانی را به تصویر کشید

وی خاطرنشان کرد: وزرای پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی آنچنان که باید و شاید برای این قشر خدمت لازم را انجام نداده‌اند، در حالی که این قشر یکی از ارکان حاکمیت به شمار می‌روند و مجموعه مهم و تاثیرگذاری برای جامعه هستند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه قائمشهر از دولت خواست تا لوایح لازم برای حمایت از خبرنگاران و رفع مشکلات آن‌ها در زمینه بیمه و معیشت را به مجلس ارائه کند تا نمایندگان بتوانند از این طریق مشکل‌گشایی کنند.

علی کشوری دیگر نماینده این حوزه انتخابیه نیز در این مراسم اظهار کرد:‌ خبرنگاران به پاس عشق و علاقه‌ای که به کار دارند تمامی مشقت‌ها و دشواری‌های مسیر کار را تحمل می‌کنند و به بیان مشکلات و مسائل آحاد جامعه می‌پردازند.

وی ادامه داد:‌ خبرنگاران پیش‌قراولان جبهه فرهنگی و رسانه به شمار می‌روند که برای بیان مسائل و مشکلات جامعه هیچگاه شانه خالی نکرده‌اند و همواره در همه صحنه‌ها حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha