هفت هزار میلیارد ریال به بهسازی کریدور شمال به جنوب کشور در کرمان اختصاص یافت

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اشاره به امضای موافتنامه اخیر خود افزود: حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری برای طرح بهسازی و روکش آسفالت به کریدور ترانزیتی شمال به جنوب کشور در محدوده این استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره، علی عبداللهی روز یکشنبه افزود: بهسازی و روکش آسفالت بخشی از کریدور شمال جنوب از شهربابک و انار تا مهریز به سمت یزد در استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در چارچوب طرح ایمن سازی و نگهداری راه های شریانی محورهای جنوب و جنوب غربی کشور و به منظور بهسازی مسیر کریدور شمال جنوب از بزرگراه قم تا بندرعباس، بخشی از کریدور بزرگ شمال جنوب کشور که در حوزه استحفاظی استان کرمان قرار دارد، بزودی بهسازی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: اظهار کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت کریدور مورد نظر در مسیرهای رفت و برگشت انجام می شود؛ از شهربابک تا انار و پس از آن مهریز تا آخرین نقطه استحفاظی استان کرمان و ابتدای حوزه استان یزد را در بر می گیرد لذا مطابق قرارداد منعقده با پیمانکاران مقرر است پس از ۷۳۰ روز به اتمام برسد.

براساس این گزارش، موافتنامه اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ترانزیتی شهربابک به انار و مهریز به سمت یزد به عنوان بخشی از کریدور شمال جنوب در حوزه استحفاظی استان کرمان با شرکت های پیمانکاری به امضا رسیده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha