۴۸ مجتمع بین‌راهی کرمان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان با اشاره اینکه ۳۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان در حال احداث است گفت: ۴۸ مجتمع دیگر نیز در استان کرمان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، علی عبداللهی روز دوشنبه افزود: کمیته های ویژه نظارت از سوی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های تابعه با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) تشکیل شده و سیر مراحل مربوط به بازدید از مجتمع های یاد شده و نظارت بر عملکرد سرمایه گذاران این مجتمع ها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تعداد ۲۰ فقره موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی توسط اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری طی سه ماهه ابتدای سال جاری، صادر شد و مجموع تعداد موافقت نامه های اصولی صادر شده در کل استان کرمان به ۱۸۸ فقره رسیده که در این راستا ۱۰۲ مجتمع دیگر در مرحله استعلام‌ها قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با تاکید بر اینکه تعداد ۴۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی اکنون در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند عنوان کرد: احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از اقداماتی است که در راستای ارتقای ایمنی جاده ها در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مردم استان کرمان هر ساله برای انجام سنت های مذهبی و دینی همچون پیاده‌روی اربعین، چهلمین روز پس از شهادت امام حسین (ع) را برای زیارت به کربلا می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha